pátek 13. ledna 2012

Věčná anketa ukončena, nový design stránek

Po snad dvouletém možnosti hlasování v anketě ZDA JE OLIN TYRAN, jsem se rozhodl náhle ukončit tuto zajímavou akci. Vím, je to šok, ale život je změna a i takové, jako je tato se stávají. K myšlence ukončení ankety mě dovedla pochopitelná věc, změna kabátu stránek si vyžaduje i pár změn na jiných místech. Staré je nutné nahradit novým. Nepropadejte prosím nostalgii, určitě se v následujících měsících podobná anketa objeví a třeba hned s Vaším jménem. 
Výsledek ankety není naopak nikterak šokující, potvrdilo se to, co už každý z nás dávno věděl. Odhlasovali jste si plnými 146 hlasy, že Olin je zkrátka tyran na celé čáře. Proti tomuto tvrzení se postavilo pouhopouhých 12 hlasů. V procentuálním poměru je to 92 ku 8 procentům.

Jistě jste si všimli nového vzezření našich stránek. Tato věc byla v plánu už delší dobu. Původně jsem chtěl převléct stránky do nového už s Ohňostrojem 1.1.2012, ale vše se nuceně posunulo, protože su lajdák a uličník. Dal jsem si proto nový termín a to 16. března 2012, kdy Carpe Diem oslaví už své 4.narozeniny. Nakonec jsem nevydržel a nové stránky zveřejnil už ke krásnému datu, pátku 13.1.2012. Doufám, že datum přinese novým stránkám štěstí a tento zásadní krok v designu webovek se Vám bude líbit.

Žádné komentáře: