čtvrtek 26. ledna 2012

Preview - 4.hrací víkend


Čeká nás poslední hrací víkend a před námi leží sousto největší. Dva leadeři naší skupiny – Across a Oknoservis. Dříve, než se rozepíšu více, bylo nutné vyřešit sestavu.
Včera mi bylo oznámeno, že duo Vláďa a Boris na nedělní zápas nedorazí. Pobyt na horách se prodlouží o další měsíc. Sykec mi napsal, že ortézu už má, ale že ho kotník stále bolí a že na rychlé přesuny, či protipohyby to rozhodně není. Ze své královské pozice jsem usoudil a nakonec rozhodl, že Sykece na nedění zápasy nepovolám. Už z důvodu, že se jedná o velice těžké soupeře, kteří nás čekají a při nemožnosti odehrát zápas stoprocentně nemá smysl něco pokoušet. Až se Sykec bude cítit opět zdráv a bude moci odvést stoprocentní výkon, bude mi potěšením ho opět uvítat. Sestavu jsem tedy nakonec řešil doplněním o Olina, který do telefonu předstíral nezájem, ale ve skutečnosti svíral ruku v pěst a v duchu si blahopřál.
Poprvé tedy odehraje víkend v šesti lidech do pole. Sestav se tedy narýsovala takto: Nekwish – Ríša, Michaldo, Olin – Petr, Mrazič, Pája.
Uvidíme, jak se tato sedmička vyvolených s nelehkým úkolem popasuje.
.
Postupové šance tuším už zmizely. Půjde především o důstojné dohrání turnaje. Ze všech 4 týmů usilujících o poslední postupové místo máme nejhorší pozici a navíc nejtěžší soupeře. Přesto věřím, že bodový zisk z letoška se ještě může rozrůst. Bude k tomu potřeba především bojovnost, kterou jsme oplývali v prvním hracím víkendu. Bohužel jenom v něm. Ostatní dva jsme odehráli pod svoje možnosti a tím si zajistili nepříliš lichotivou pozici, na které momentálně jsme.
.
Je nutné o Acrossu a Oknoservisu něco říkat? Oba soupeře jsme už potkali a zatím jsme s nimi nikdy nezískali ani bod. Soupeři můžeme vzdorovat pouze větší srdnatostí, nic víc mě nenapadá.

Žádné komentáře: