čtvrtek 22. prosince 2011

Nový ministr financí

Už jsem o tom psal zhruba před rokem. Tentokrát ale už vážně. Lucka mě dala nůž na krk! :-) Při postupném výběru peněz na Brno Open od Vás hráčů se ty kulaté kovové potvory jaksi rozutekly do všech stran a když došlo na placení startovného musel jsem sáhnout do své kapsy.. Není to nic příjemného, jak jistě uznáte.. :-) Proto hledám nového ministra financí, který bude strážit a držet kasu klubu tak, abych k penězům neměl vůbec přístup. :-)))

Požadavky na nového finančníka:
Práce finančníka vyžaduje mimojiné úzkou spolupráci se mnou. Veškeré vybrané prostředky od hráčů se budou ovšem nově shromažďovat u něj a sám si bude výběr organizovat. Když někdo nezaplatí, bude peníze vymáhat sám všemi dostupnými prostředky, přičemž dovoleno je i fyzické násilí. Bude mít veškeré kompetence v otázce výběru peněz. Včasného výběru penez! Spolupráce se mnou bude v tom, že já mu sdělím na co vybrat, kolik vybrat, do kdy vybrat a kam se musí peníze odevzdat. Je to jasné?

Prosím dobrovolníky, aby se přihlásili na diskuzi, já už to zkrátka dělat nebudu. Nástup do funkce je k 1.1.2012.

Žádné komentáře: