středa 2. listopadu 2011

Blamáž II

Nevím co bych psal a vlastně pro koho. Všichni na zápase byli a tu bídu viděli. V pondělí jsem popsal 3 kusy A4, kde jsem si zhruba načrtl, na koho mám jaký názor, na jeho herní kvality a co si vlastně skutečně myslím. Neotisknu to zde, protože ega některých hráčů by byly asi dosti silně zasažena a další spolupráce s nimi by byla takřka nemožná.

S odstupem tří dnů od zápasů jsem se konečně s trapným výsledkem, který mě dostal pod velký balvan zklamání tak nějak srovnal a dokážu hovořit soudně..

Neděle ukázala v plné kráse, jak na tom skutečně jsme a konečně mě usadila pevně na zem. Víkend, na který jsem se hrozně těšil, věřil jsem v zisk všech 6ti bodů a tím připoutání se k špici se stal nakonec mojí černou můrou. Tým na lepší hru, jakou v neděli předvedl nemá. Střízlivě jsem se zamyslel, o kolik se moje představa před sezonou a současná realita liší a dospěl jsem k důležitému závěru. Carpe Diem jde jiným směrem, než bych chtěl a pokud má tým prosperovat, podávat solidní výkony za které by se nemuselo stydět a hrát společně pro radost, musí dojít k zásadním změnám. Tato myšlenka mě drží už delší dobu, aby jste si nemysleli, že ze mě mluví rozhořčení právě z této neděle. Zápasy s Ethanolem a Santou Morganou však byli poslední kapkou mé trpělivosti.

Po podzimní části jsem rozhodnutý udělat změny v kádru. Situace si to žádá a bez toho se Carpe Diem nehne z místa. Někteří lidé z klubu odejdou z mého rozhodnutí, nebo dobrovolně na vlastní žádost. Co vím, tak Vláďa si už zřejmě našel nové angažmá v AVM Metal, kde horečně vyjednává o svém přijetí.. Je smutné, že jsem se o tom dozvěděl za jeho zády, ne z jeho úst, každopádně brána z pevnosti Carpe Diem je otevřená dokořán.

Někteří hráči našeho kádru na soutěžní futsal zkrátka z různých důvodů nemají, a pokud si to sami nepřiznají, bude jim to v zimní pauze sděleno.

V týmu je však i pár lidí, na kterých chci tým dále vystavět a pokusit se v jarní části odehrát důstojnou roli v horní polovině tabulky. Pokud se mě tým nepodaří seskládat z průměrných až nadprůměrných hráčů, bude na čase se zamyslet, zda tým neprodat do zahraničí a břemeno tím upusit na zem.

Do konce podzimu nás čeká poslední dvojzápas. Žádný zázrak už nečekám, ale debakl jako tuto neděli také ne. Nevím, zda moje preview před zápasem Vám vůbec něco dávají, jestli si z nich něco berete, ale pokusme se dohrát podzim s kladnou myslí a s odhodláním poprat se o zbylých 6 bodů. Řešit problémy, které jsem nastínil, budeme až po sezoně.

Žádné komentáře: