sobota 3. září 2011

Kua! Rájec Jestřebí!! ..preview

Tak pánové, na ty vaše zelené se Vám příště pěkně vyseru.. :-)) Takové noční dobrodužství bych si klidně nechal ujít.. :-)) Himlhergotdonevetr!!

0:33 - odjíždím vlakem z Brna směr Adamov

0:34 - dávám si sluchátka

0:35 - usínám ve vlaku

0:52 - projíždím Adamovem v bezvědomí

1:18 - probouzím se kdesi ve stanici, jsem zmaten. Letím k vratům vlaku abych vyskočil a v tom na mě ještě stačí obtloustlý průvodčí volat, kam ste potřeboval?? DO ADAMOVA! Průvodčí mě vyprovodil hurónským smíchem s tím, že sem trochu přejel a že su v Rájci Jestřebí.. No KUA!

1:20 - na nástupišti chodím sem a tam a přemýšlím, jak problém řešit.. Vlak zpět jede až asi v půl 6 ráno a ve svém alkoholovém zmatení jsem si dokonce nemohl dát dohromady, kterým směrem jsem vlastně přijel a kam vlastně vlak odjel.. :-))) Najednou tam nebyl.. :-) Nevěděl jsem tedy, na kterou stranu se mám vydat..

1:25 - potkávám u jakýhosi Nonstopu patru nadraných lidí, kteří na můj dotaz "Kudy tudy do Adamova" vůbec nereflektují a dělají, jako by mě neviděli.. (což není možné) :-))

1:26 - jdu dál cestou necestou a asi po 300 metrech potkávám dalšího člověka, tentokrát solidního kluka, který mě pověděl, kudy mám jít po silnici směr Blansko, posléze Adamov. Naštěstí šel dokonce tím směrem, tak byl chvíli i mým sparingpartnerem.

1:28 - přemýšlím, co dál.. Dojít pěšky do Adamova? Blbost! Je to dálka jako sviňa! Vzít si taxála? Nemám love! Volat Lucce? No sakra! VOLAT LUCCE?? Jojo, když je Pája v největší nouzi, pomůže jeho milovaná manželka... Volám, volám a na druhém konci se samozřejmě ozve ještě mrtvý neprobuzený hlas.. Noooo... Pája: Víš Luci...jak bych Ti to řekl... Ale já nejsu opilej.. jen sem tak trochu usnul ve vlaku a hrubě jsem přejel.. :-))) Velenadšená Lucka mě v nouzi nenechala, je na ni spoleh..ale radost z ní příliš nesálala.. :-))

1:30 - Lucka nasedá do auta a spěchá Pájíka vysvobodit..

1:31 - pokračuji pěšmo po silnici směr Blansko..

1:55 - kolem mě se v protisměru míhá nadzvukovou rychlostí auto, byla to Lucka ale ani jeden o tom nevíme.. :-))

2:02 - Lucka mě volá z Rájce Jestřebí, kde že su.. V tuto chvíli však právě přicházím do Blanska..

2:10 - Lucka se vrátila a vyzvedává mě v Blansku.. :-) Sláva!

2:11 - Nadšení Lucinky v autě nemá hranic.. Já jsem rád, že po 4,5 kilometrech, které jsem ušel od stanice v Rájci do Blanska sedím a vezu se.. Nemusím vám snad ani říkat, že jsem během neplánované tůry dokonale vystřízlivěl..

2:40 - přijíždíme domů.. Poníženě děkuji Lucce..

2:55 - usínám znaven prožitým dobrodužstvím.. :-)


Preview před zápasem s Blue Flames B a All In..

Dnes se na pořádné preview asi vyseru, není mi přímo do skoku a tak jen ve zkratce. Všichni víme o co jde.. Je začátek sezóny a tak do toho dejme úplně všechno..

Začátek je zítra v 9:00, sraz je v 8:30 ovšem doporučuji vyrazit ještě na trochu dřívější čas, nevím jak se do areálu leze..

Sestava a taktika bude řečena a řešena až zítra na místě.. Soupeři: Blue Flames B, All In.


Čágo, jdu si lehnout..

Žádné komentáře: