středa 20. července 2011

Usvědčení: Olin je fabuloid! Mám důkaz!

Dnes Vám přináším unikátní usvědčení z Oldovy těžké, až hanebné fabulace. Nedávno jsme se na diskusi přeli, jestli si Olin řekl o peníze za dres. Já tvrdil, že ano, Olin řekl, že to je nehorázná lež. Po mnoha dohadech a slovních tahanicích mám důkaz!! Nevyvratitelný důkaz o Olinově lži! O peníze si skutečně řekl!!
Požádal jsem svého laskavého mobilního operátora, kterého mimojité srdečně zdravím, jestli by mi mohl zaslat kopii telefonátu ze dne 4.března 2011 , který jasně dokumentuje a uvádí na pravou míru pravdu a lež. Hovor není sice kdovíjaké kvality, proto jsem ho opatřil i textem, aby všichni čtenáři věděli, co se během rozhovoru odehrálo..

Slabá kvalita hovoru je zapříčiněná tím, že v době, kdy jsem s Oldou mluvil, byl zrovna s Danem, Vláďou a nakonec i Borisem ve Varně a jak se zdá z jeho slov, byl už v pokročilém stádiu rozevlátí mozku vinou alkoholu. Jeho alkoholové výjevy odpovědí tedy občas nesou známky podráždění, občas jsou k lehkému pousmání. Bohužel, ani fakt pivního zatmění Oldu neomlouvá. Nelze se na chlast vymlouvat, Oline, a pak prostě říct, že se nic nestalo.. Nebo spíše, že sis o ty prachy neřekl.. Je to fabulárně nemorální..

V telefonátu je jasné doznání, že Olda si o peníze řekl a následně nechce i přes moje prosby slevit..



O Oldové žalobě, tak jak mu radil Killer Martin nemůže být ani řeč, snad jen že bych ji podal já, za křivé obvinění.. A komu se to nelíbí, tak je možné, že ve své hluboké kapse najdu i nějaký hovor s ním! :--))

Žádné komentáře: