pátek 8. července 2011

NOVÁ SEZONA - důležité!

Jak již jsem psal v předešlém článku, sloučení s Anatbusem se pro tuto sezonu konat nebude. Je tedy na místě řešit, kam se bude budoucnost klubu dále ubírat. Včera jsem obtelefonoval většinu z Vás a ptal jsem se, jak to vidíte dál.. Stejná otázka padla i na moji hlavu a já si musel zodpovědět, jestli to takto půjde dál, nebo ne.

Dal jsem si vedle sebe plusy a mínusy a hodnotil co se od minulé sezony změnilo a co případně očekávám od té další.

Změna je jistě to, že naše řady opouští Martin a Kuba. K jisté obměně kádru tedy došlo a dle mého názoru bohužel právě na místech, kde to až tak nebyla potřeba. Kuba chodil, byl na něj spoleh. Martin laboroval dlouho se zraněním a kdoví jak by se probudil střelec jeho kvalit ve třetí třídě, kde by měl mnohem více prostoru. Na jejich místa jsou v jednání dvě potenciální náhrady, ale o nich později. Na schůzi se notoričtí nechodiči zapřísáhly, že svoji docházku zlepší a že vlastně novou sezonou začínají i nový futsalový život. Věřme a doufejme tedy ve změnu k lepšímu.. I přesto, že jsme sestoupili, má tento fakt svůj klad. Konečně si doufám zahrajeme futsal s radostí a nadšením. Soupeři budou o něco slabší, než v minulých sezonách a tak očekávám, že se do týmu v sezoně vrátí klid a mír, dobrá nálada a vítězná utkání nám přinesou pěkné okamžiky namísto zdrchanosti v minulé sezoně.

Výsledky hovorů:

Nekwish – chce hrát. Byl pro nesloučení. Utkání chce hrát v neděli.

Ríša – chce hrát. Byl sice pro sloučení se s Anatbusem, ale i tak v nové sezoně rád nastoupí.. Utkání chce hrát v neděli.

Sykec – chce hrát. Byl pro nesloučení. Utkání chce hrát v neděli.

Michaldo – chce hrát. Byl pro nesloučení. Utkání chce hrát v neděli.

Dan – chce hrát. Byl pro sloučení, ale popřemýšlel a rozhodl se pokračovat i navzdory variantně nesloučení. Vyjádřil se, že nechce stav, jaký byl během minulé sezony, což plně chápu.Utkání chce hrát v neděli.

Vláďa – chce hrát. Byl pro sloučení. Svoji účast na zápasech a vlastně v klubu podmínil dostatečným množstvím hráčů. Utkání chce hrát v neděli.

Pája – chce hrát. Byl jsem pro sloučení. Pokud se nebude chodit vyseru se na Vás. Je mi jedno kdy hrajem, s nedělí jsem spokojenej.

Boris – nedovolal jsem se mu, ale podle schůze chce hrát. Byl pro nesloučení se a také toto dosáhl. Neděli se bude muset podřídit, ale snad to nebude problém, pokračujeme totiž v zaběhlém trendu posledních tří let.

Petr – nedovolal jsem se mu, ale podle schůze chce hrát. Byl pro nesloučení se a také toto dosáhl. Neděli se bude muset podřídit.

Aktuální sestava tedy zní takto: Nekwish – Ríša, Sykec, Boris, Dan – Michaldo, Pája, Vláďa, Petr.

Posily: Jak už bylo nakousnuto, tým se dvě rány vzniklé po odchodu Kuby a Martina bude snažit zacelit. Do klubu by měl podle předpokladů přijít nový člověk (zatím pan X), známý Nekwishe, který má dlouhodoběji zájem hrát za naše barvy a s kulatým nesmyslem má mít zkušenosti. Mohlo by se tedy jednat o vydařený přestupový tah tak, jak tomu bylo nemálokrát v minulosti. Nekwish by měl v rukávu ještě jeden fotbalový trumf (pan Y) ,o kterém však zatím pochybuji. Je to totiž člověk, který přes týden pracuje v Praze a do Brna jezdí jen na víkendy. Tato skutečnost mě už nyní od transakce odrazuje. Nejlepší nakonec. Je možné, že naše barvy obleče i Dub. Situace u něj v krimu není prozatím růžová, což hraje do karet nám. Morgoši se bouří, kriminál vydává stále více peněz na pořádek, uklidnění situace a po nákupu nových obušků náhle nemají na zaplacení svých borců – startovného v soutěži. Pokud se situace neuklidní, je dosti možné, že v září Dub přestoupí z celku Prison do Carpe Diem. Šance jsou v současnosti 50 na 50. Tato transakce by byla bezesporu přestupem posledních let, bez urážky ostatních. Jeho získáním by se klub posunul opět o krok vpřed. S Dubem jsem mluvil a má mě dát vědět během srpna, to už bude chytřejší, jak na tom věznice je..

Jedna posila je tedy před podpisem smlouvy, druhá nejistá i z mé strany a Dub se uvidí v srpnu.

Pod „tíhou“ získaných informací a dojmů, jsem se rozhodl, že ve funkci vedoucího budu pokračovat i následující sezoně, kterou jsem včerejším dnem PŘIHLÁSIL! Nyní čekám na potvrzení z BAF, zda naše přihláška vchází v platnost a tímto bychom byli oficiálně přihlášeni do nového ročníku. O potvrzení Vás budu informovat.

Jsme předběžně přihlášení do skupiny 3.F třídy, hrané v NEDĚLI na nově zbudovaném hřišti Základní Školy Kamínky 5 v Novém Lískovci. Je to kousek od místa, kde hráváme zimní ligu Brno Open, od Okruhu.

Svoje pokračování ve vedení však rovněž podmiňuji vzorným přístupem Vás, hráčů. Pokud náš klub dospěje jen náznakem do fáze jakou jsme prošli minulou sezonu, končím.A stejně tak se zachovají i někteří ostatní, co jsem zaslechl. Proto se prosím snažte k tomu přistupovat tak nějak po svazácku.

„Tak já vám tam teda chodit budu, ale běda vám, běda vám, jestli chodit nebudete.. Běda Vám!"

Informace o nové soutěži, posilách a všem okolo budou následovat ve dnech a týdnech příštích..

Žádné komentáře: