pátek 8. července 2011

Dresy - vyúčtování

Už delší dobu přemýšlím, jak je to s dresy a jejich vlastníky. Kdo si jaký zaplatil a kdo ne. Řešit tuto situaci mě nakonec donutil fakt, že naše řady opouští tři hráči a pokud by jim klub něco dlužil, bylo by na místě to s nimi vyrovnat.. V této záležitosti bych poprosil o pomoc i Olina, někdejší Královnu klubu a hlavu otevřenou, protože si toho jak vidno pamatuje o krapet více, než já.. (a tentokrát bych prosil bez Jahůdky, chcu se k něčemu dobrat a ne se hádat)

Našel jsem tabulku, kde jsem v květnu roku 2008 udělal vyúčtování za nákup dresů jednotlivcům. Je z ní jasně patrné, kdo si dres zaplatil.. Jmenovitě: Olin, Boris, Michaldo, Lob, Pája a nakonec i David, který tehdy ještě v týmu nebyl. Zbytek se koupil jako týmové dresy, je tomu tak? Erika a Tomáš v tabulce k týmu vůbec nepřišli a Lukáš, který za nás hrál první polovinu soutěže 3.A třídy měl dres stopro zapůjčen.
V polovině první sezony došel Ríša a Martin. Mám za to, že i jim byl dres pouze zapůjčen. Je tomu tak? Prosím případně i samotné aktéry, aby se k záležitosti vyjádřili, pokud si na platbu vzpomínají..
A dále, podle mě jsem už po nikom nikdy peníze za dres nechtěl. Vždy byl pouze zapůjčen. Pokud se mýlím, vyveďte mě někdo z omylu.
.
Situace je tedy podle mě následující:
Dres zaplacený má nyní: Boris 2, Michaldo 9 a Pája 20.
Vrácené peníze za dres: David 10, Olin 8 a Lob 3
Zbytek jsou klubové zápůjční: Martin 6, Vláďa 7, Kuba 13, Ríša 16 + zděděné dresy Dan 10, Sykec 8, Petr 3.
.
Jsem tedy v tuto chvíli přesvědčen, že Kuba, ani Martin by neměli dostat peníze za dres, jelikož si jej nezaplatili..

Žádné komentáře: