středa 22. června 2011

Pozor! Změna pořadí tipovací soutěže!

Dnes jsem umístil do odkazu TIPNI SI konečné výsledky této skvostné hry, kterou jsme měli možnost hrát celé jaro. Musím se omluvit všem, ale v tabulce došlo k mírné změně..
.
Původní pořadí soutěže TIPNI SI:
  1. Olin - 34 bodů
  2. Vláďa - 27 bodů
  3. Petr - 26 bodů
  4. Kuba - 25 bodů
  5. Dan - 22 bodů
  6. Pája - 16 bodů
  7. Bebé a Dub - 6 bodů
Po pečlivém zvážení jsem dospěl k názoru, který jsem už kdysi avízoval. Olin podváděl. Při jednom z prvních tipů Olin znal okolnosti zápasu Slovan vs. Nasan a proto nebylo těžké se dostat vůči ostatním do výhody. Proto já, jakožto ředitel soutěže a současně notář soutěže Aleš Ulm v jedné osobě tomuto hráči ( a to doslova) odebírám počet bodů, který ono kolo získal. A sice v počtu 3 bodů (slovy tří). Dále bylo schváleno radou klubu (Dan, Vláďa, Petr, Kuba, Michaldo, Nekwish, Pája) odebrání dalších 8 bodů (slovy osmi) za to, že Olda není aktivním členem klubu, ale pouhým divákem a příznivcem klubu.
Aby bylo spravedlnostu učiněno za dost, stejný počet (8 bodů) musí být odebrán ze stejného důvodu i Dubovi a jeho konečné skóre tak činí -2 body.
Naopak byl schválen tzv. královský bonus. Královský bonus určený pro tuto sezonu činí 8 kladných bodů. Tento bonus obdržím já.

Nové pořadí - celkové výsledky soutěže TIPNI SI:
  1. VLÁĎA .. 27 bodů
  2. PETR .. 26 bodů
  3. KUBA .. 25 bodů
  4. PÁJA .. 24 body
  5. OLIN .. 23 bodů
  6. DAN .. 22 bodů
  7. BEBÉ .. 6 bodů
  8. DUB .. -2 body
Doufám, že se Vám soutěž líbila. Gratruluji vítězi a doufám, že se u obdobné akce jednou sejdeme znovu..
Veličenstvo Pája I. Nádherný

Žádné komentáře: