středa 22. června 2011

My máme parní stroj, úžasné síly zdroj ... :-)

..no nedivte se mi, musím si tento okamžik vítězství užít, nevím, na jak dlouho to opět bude.. Každopádně jako parní stroj náš tým tentokrát pracoval.. přesně, koordinovaně, spolehlivě. Je škoda, že poslední vítězný víkend byl už pouze labutí písní, jelikož sezona už je několik týdnů v troskách a sestup našeho týmu byl znám už mnoho dní předem.

Sestava: Nekwish - Dan, Michalo, Kuba, Petr, Vláďa, Pája.
Je velkým paradoxem, že za jarní část do neděle jsme dokázali vstřelit pouze 14 branek, v neděli jsme statistiku převrátili naruby a vsítili dalších 12 branek. Při počítání jednotlivých statistik a pohledu na sezonu po letech nemůžeme dostat pravdivý obrázek o letošním jaru. Třináct zápasů hovno a dva zápasy zlato. Každopádně se konečně zadařilo a tak si to pojďme společně užít.. Ještě předtím si ještě dovolím opět záležitost.. já, zapomnětlivec největší který většinou vaří z vody a občas si něco domyslí si pamatuji všechny branky, což je naprosto k neuvěření!!
Nebývale velký brankový a kanadsko - bodový zisk urvali někteří z nás.. Je to v našem týmu unikátní záležitost a tak se Vám s tím svěřím už na úvod článku.. Takže v neděli si hráči vedli takto:
Pája 8 bodů (5+3)
Vláďa 6 bodů (2+4)
Dan 3 body (2+1)
Petr 3 body (1+2)
Michaldo a Kuba (1+0)
Nekwish (0+1)

Začněme zkraje. Duel o poslední flek tabulky nás čekal jako první. Classic, který v předzápase prohráli 2:5 s Torcidou by jistě rád přenechal Černého Petra nám. Naše komando však bylo jasně proti. V zápase, který měl být trápením obou mužstev o vstřelení vítězného gólu, tak jak tomu bylo na podzim se zvrhl v naše muzikálové galapředstavení, kdy diváci vstávali ze sedaček a křičeli Carpe Diem, vivat! Před špílem jsme si řekli, že nebudem hrát zanďoura jako vždy, ale zahrajeme si pro radost otevřenou partii. Do obrany se na vlastní žádost postavil Michaldo, což mě posunulo do útoku. Byl to šťastný tah, Bebé v obraně předvedl kvalitní výkon, za mě hovoří 5 vstřelených branek.

1:0 – Po akci z protiútoku jsem se Danovi ukázal přímo mezi beky před brankářem. Dan od levé lajny posílá přesný milimetrová pas na mě, a já si pohrál s brankářem jak s hadrou na holi. Osamocen před brankářem jsem naznačil kliku do leva a míč si rychle posunul do prava. Plácající se brankář na zemi už jen přihlížel, jak jsem míč putuje do prázdné brány.
2:0 – Akce v přečíslení tři na dva. Po levé straně běží Dan s míčem, nahrává mě na střed, já přiťukávám Vláďovi na pravo a ten umístil míč přímo k tyči. Pěkná přízemní střela a hlavně proměnění přečíslení, což se u nás děje jen v opravdu vyjímečných případech. Takto by to mělo vypadat. Nesrat se s tím.
2:1 – Vedení 2:0 nás uspokojilo, jako vždy. Vyklidili jsme na chvíli pozici a přenechali iniciativu na soupeři. A to se nám vymstilo. Okolo Michalda, se na hrušce obtočil útočník Classicu a skóroval.
3:1 – do poločasu jsme nakonec ještě vsítili třetí branku. Mám za to, že pokud by se tak nestalo, měli bychom problém a druhý poločas by se nesl ve znamení bání se o výsledek. Hráli bychom ustrašeně a dlouhodobé neprosazení se by vedlo k psychickému kolapsu. S míčem jsem si pohrával u levé čáry na polovině Classicu asi 5 metrů od rohu. Následovala přihrávka na Vláďu, ten hruškoidně přiťukává zpět na mě, přičemž jsem si zatím hbitě sběhl před bránu a neomylně ránou jako z děla umístil míč metr pod spojnici protilehlé strany brány. Nádherná tic–tac akce. Tímto výsledkem skončil poločas.

Classic byl slabší než my. Bylo to očividné a na hřišti jsme po celou první půli dominovali. Blesklo mě hlavou, že by jsme konečně mohli vstřelit více branek a udělat výsledek aspoň s šesti kousky. Ten den jsme na to měli, vyšlo prostě všechno,. Počasí bylo krásné, avšak ne horko. Na střídání byl ideální počet 2 a nám se navíc solidně herně dařilo.

4:1 – Druhý poločas začal. Taktovku utkání do svých rukou vzal Petr s Kubou. A předvedli skvostnou akci. Petr přebral míč na půlící čáře. Pár metrů pokračoval kupředu a následně vybídl Kubu k jeho tradičnímu sprintu. Kuba přihrávku zachytává v ten nejvhodnější okamžik a z ostrého úhlu se mu na poslední chvíli daří obhodit brankáře. Míč se dokutálel přesně k levé tyčce. Bomba akce.
5:1 – Soupeř tu a tam zkouší hrát s brankářem v poli. To se mu jedenkrát vymstilo. Ztrátu na naší polovině trestal šťastně Vláďa. Ten cca 10 metrů za půlkou se snaží trefit odkrytou bránu. Gološ Classicu ve snaze míč tečovat vedle udělal pravý opak. Mičuda, která původně letěla mimo bránu po jeho snaživé teči přistává přesně u levé tyče. Šťastná branka, po které brankář protivníka skryl hlavu do dlaní.
6:1 – Dan číhal na půlce a čekal na moje rozehrání autu zhruba 5 metrů na polovině Classicu.. Každý čekal rozehrání na krátko, tak jako vždy. Dan nenápadně jak liška vystartoval a ve sprintu mazal do volného prostoru, který se před ním rozevřel. Já to naštěstí viděl a přes celou šířku ho příhrou vybídl ke skórování. Ten i přes poměrně divoké zpracování a pokopnutí si míče dokázal přelstít Classica v bráně. Míč propasíroval snad jeslemi, nebo nějak velmi těsně kolem těla a rozvlnil tak síť už pošesté.
6:2 – na řadu přišel nakonec i Classic a my dostali branku jak jinak než classicky. Po přímáku. Nekwish se nestihl přesunout do svého postavení při rozehrání a inkasoval poté, co mu míč prolétl kolem těla k tyči.
7:2 – závěrečná branka utkání byla opět skvostem. Michaldo rozehrál aut na krátko na mě, já vzduchem přihrávám na hrušku Vláďovi, ten sklepává míč hlavou zpět mě a já ve výskoku a kopu známého jako Topigeri vsítil míč z první pod víko. Zkrátka úžasné. Tímto góle jsem dokonal svůj první hattrick v sezoně a hřiště tak zasypali kšiltovky a čepice kolem stojících bezdomovců.

Carpe Diem vs. Classic 7:2 (3:1)
Branky: Pája (Dan), Vláďa (Pája), Pája (Vláďa), Kuba (Petr), Vláďa, Dan (Pája), Pája (Vláďa)

Takto skonči tedy zápas, ve které jsme si připsali rekordní výhru 7:2. Classic byl slabší než my. Je to však důvod proč výhru zlehčovat? Není! Rozhodně není. Myslím, že ostatní týmy když nás porazí také velebí své ego a nezlehčují situaci tím, že jsme porazili slabšáka. Všichni v utkání hráli velmi dobře. Michaldo na postu obránce zahrál velmi slušně, koordinoval hru svým pištivým hlasem, někdy přehnaně, ale vydržet se to dalo :- ) Vláďa zahrál hrušku tentokrát velice dobře, Dan se k dobrému výkonu také přidal. Kuba s Petrem byly velice platným duem , což potvrdil v nejedné akci. Nekwish příliš práce neměl a když ano, vyřešil ji v klidu, nebo skluzem :- ). Takže klasika. Cešlý tým zahrál dobře a mám za to, že konečně jsme působili tak nějak kompaktně a z toho můžem mít velmi dobrý pocit.

Ve druhém utkání nás čekal celek Schalke. Tomuto týmu se na jaře příliš nevedlo a jedině výhra nad námi by je udržela na nesestupových pozicích. Hráli tedy o všechno. Úvod zápasu byl velice vyrovnaný. Na obou stranách byli náznaky šancí a my cítili, že půjde o trochu jiný zápas, než s Classicy. Schalke byl silnější a nabuzenější tým.
0:1 – první branku jsme inkasovali my. Po rozehrání rohu si mě umyl soupeř tak, že jsem nevěděl kde jsme a propálil po zemi všechno, co mu stálo v cestě. Zdálo se mi, že míč proletěl snad ještě dvěma houslemi, než rozvlnil Nekwishovu síť. No nic, byla to moje chyba a bylo jen na nás, zda se z toho složíme, nebo zabojujeme. A zabojovali jsme.
1:1 – moje chyba mě vybičovala dokonce k těžkému fyzickému souboji. Na polovině Schalke, téměř u rohového praporku jsem po souboji tělo na tělo vybojoval míč (soupeř se svalil na zem a hořekoval, že to byl faul), vystřelil jsem do vracejícího se obránce předem mnou a odražený míč se dostal k Michaldovi zhruba na hranici trestného kopu (delší penalta).. Ten po výzvě opět vrací mě, já patičkou přistrkávám Vláďovi, který naběhl do míst mé kolize se soupeřem a z první vrací Michaldovi na střed do chumlu. Bebé si počínal jako pravý portugalec a bezostyšně mezi obránci umístil míč do sítě. Moderní akce jako sviňa a především vyrovnání.
2:1 – vedení se nám dokonce za chvíli podařilo převrhnout na naši stranu. Míč se dostal k Petrovi, který číhal u pravého rohu poloviny Schalke. Po pár kličkách se rozhodl vystřelit, ale míč kdosi tečuje a letí vysoko nad naše hlavy. Přiběhl jsem od půlící čáry a míč z první v letu plackou nasměroval vstříc bránu. Nemýlil jsem se. Na míč si sice ještě gološ sáhl, ale stihl ho jen doklepnout přesně k tyči. Velkou zásluhu na brance nese Petr.
2:2 – hádejte jak jsme inkasovali? Ano, po přímáku. Tentokrát ne po střele, ale po šikovném rozehrání na volného hráče. Pro toho už nebyl problém míč poslat za záda Nekwishe. Plichtou skončil i poločas a tak se muselo zákonitě rozhodnout až v tom druhém.
3:2 – další k pokladnice moderních rychlých akcí, kterými jsme se bohužel hemžili jen v tomto víkendu. Na středu Vláďa vysílá přihrávku na mě vpravo, já vezu míč cca 5 metrů a nesobecky nevolím střelu, ale nezištnou přihrávku na Dana, který si lišácky sběhl na zadní tyč. Ten do prázdné nezaváhal.
4:2 – Akce dvojice Vláďa – Petr. Vláďa na polovině Schalke kouzlí s míčem z prudkého úhlu od brány. Správně volí přihrávku na nabíhajícího Petra a ten střelou do protipohybu vlní a vlní a vlní síť.
5:2 – akce, která má neobyčejný význam. Byla to sice branka na 5:2, tedy nepříliš důležitá, ale v konečném důsledku rozhodla o mnohém. Pocity z ní umocnilo i to, že padla v hodniě dvanácté, tedy snad 4 vteřiny před koncem. Po ní se už jen rozehrálo a byl konec utkání. U této branky si totiž připsal asistenci, svoji první v sezoně, Nekwish a navíc rozhodla o tom, že jsem vyhrál tabulku střelců před Vláďou. Je to osud. Míč jsem od Nekwishe převzal po výhozu už na vlastní polovině… pokračoval jsem po lajně, poté klika na střed a prudká střela k tyči, na kterou si brankář už jen sáhl konečky prstů. Co na tom, že mě nabíhali dva lidé po stranách.. :- ) Ne, buďme soudní, oba mojí spoluhráči byli obsazení, protože se jednalo o přečíslení 3 na 2. Já jsem volil jedinou správnou variantu, protože se mě střed pěkně otevřel..
.
Carpe Diem vs. Schalke 5:2 (2:2)
Branky: Michaldo (Vláďa), Pája (Petr), Dan (Pája), Petr (Vláďa), Pája (Nekwish)
.
Co k utkání říct. Bylo parádní a jen dokreslilo nedělní krásnýá den. Troufnu si říst, že v obou utkáních na nás soupeř zkrátka neměl a my se setkali s nebývalou produktivitou a střeleckou potencí. Děkuji všem zúčastněným, bylo mi ctí s Vámi v neděli hrát.
.
Dvěma výhrami jsme definitivně uhájili 15. místo, Classic na nás nakonec ztratil 4 body, když v dohrávce překvapivě porazil BB Press B. Byl to karneval, který jsem dlouho nezažil a jsem rád, že jsem tyto pěkné okamžiky mohl s Vámi prožívat.

Žádné komentáře: