čtvrtek 19. května 2011

Olin nenastoupí

Olivova nabídka na zahrání si je sice pro někoho lákavá, ale já ji prozatím důrazně zamítám. Přesto mu děkuji za nabídnutí svých služeb. Pokud by Vás zajímalo proč, mám pár pádných argumentů proč jsem se tak rozhodl..

Za prvé je to pověst klubu. Ať je jakákoliv, výsledky třeba jako S.O.S. vesničky, nechci abychom se ocitli na listině týmů, kteří podváděli.

Za druhé.. na stránky se může kdokoliv kdykoliv podívat a přečíst, co tady kdo kuje.

A za třetí mám ten nejpádnější argument. Při profláknutí podvodu dostává proviněný hráč stop nejméně na 4 utkání, nejvíce tři měsíce. To by nám v případě Olina mohlo být ukradené, ale stejný trest dostává i kapitán, potažmo vedoucí klubu!!! A to jsem já!! Takže jen proto, aby Olin hrál neponesu svoji kůži na trh, abych v následujících 4 utkání seděl, nedejbože dýl..

Jen pro zajímavost jsem se na tuto věc zaměřil trochu bedlivěji a v každém kole (víkendu) se objeví dva až tři mančafty, kteří na tuto kravinu naletí a potom pikají (hráč i vedoucí), můžete se přesvědčit na stránkách BAF, v dokumentech po odehraných kolech brněnských soutěží. Předseda futsalu se sice drží zpátky, takže tresty jsou zatím nejnižší možné – 4 utkání, ale i přesto Vám na to seru..

Zde je výňatek z pravidel futsalu – disciplinárních trestů:

Neoprávněné nastoupení hráče k utkání:

* Nastoupení hráče po vyloučení, start hráče v zastavené činnosti, neoprávněný start za jiný oddíl, na cizí, nebo zfalšovaný registrační průkaz, apod.:

Přátelské utkání : trestá se zastavení činnosti na 2 – 6 utkání

Soutěžní utkání: trestá se zastavení činnosti na 4 utkání až 3 měsíce

* Vedoucí družstva, trenér, popřípadě kapitán za umožnění neoprávněného startu hráče:

Přátelské utkání : trestá se zastavením činnosti, nebo zákazem výkonu funkce na 2 – 6 utkání

Soutěžní utkání: trestá se zastavení činnosti, nebo zákazem výkonu funkce na 4 utkání až 6 měsíců

****** Věřím, že třetí z bodů je dostatečné zdvižení prstu, proč do akce Olda nepůjdu a věřím, že to chápete. *****

Žádné komentáře: