středa 11. května 2011

MIchaldo pod palbou otázek

Včera se mě podařilo Michalda vyrvat ze spárů novinářů na tiskové konfernci v Boby Centru a udělat s ním krátký rozhovor. Jaký má názor na věci krátce minulé, jaký je pohled na klub jako takový.. to vše a ještě něco navíc se dočtete v následujících řádcích..

  • Dobrý den Michale. Jsem rád, že sis udělal chvilku na krátký rozhovor.. Začněme tedy..
  • Na začátek něco lehčího, Nějaká soft otázka.. Jak je to nyní s tvým zdravím? Jsi stoprocentně fit?
  • Ano, jsem nyní zdráv a dělám všechno, abych i nadále zůstal.
  • Tým letos nepodává výkony takové, jaké by si představovalo.. V čem myslíš vězí nynější stav? V čem je příčina špatných výsledků klubu?
  • Jeden ke druhému není upřímný - nejsme tým, ale nevýrazní jednotlivci. Jeden za druhého neudělá nic navíc.
  • Já spíš myslím, že tady lidi málo hulej..
  • Jak na Tebe působí nové posily klubu? Je jasné, že zatím nemohli naplno rozehrát svůj koncert ale přece. .v akci jsi je už viděl..
  • Nejsem v pozici, abych mohl někoho druhého hodnotit. Sám nepodávám žádné výkony.
  • S tím nemohu souhlasit.. ale dále..
  • .. co Ti v současné době na klubu nejvíce vadí? Co bys změnil? A co naopak bereš jako velkou devízu klubu?
  • Hádky. Spíš než změnil, našel za sebe náhradu a skončil. Po někdejších výkalech na diskusi nemám chuť hrát futsal. Silná stránka klubu zmizela společně s odchodem zakládajících členů.
  • Ano, Lob byl silným článkem od začátku.. :- )
  • Nedávno jste měli malou výměnu názorů na webu klubu s Vláďou. Už je situace zažehnána?
  • Situaci už nebudu komentovat. Vybraní hráči se k celé záležitosti vyjádřili negativně, chyba je tedy nejspíš u mě. Budu se snažit se z ní poučit.
  • Podle mě jsi dost vztahovačnej. Každém má právo na svůj názor a to, že se názor od názoru liší je úplně normální a běžná věc. Pokud máš na mysli i mě a můj názor, tak jsem napsal, co sem napsal.. Každopádně to byla pravda a můj pocit z události. Uraženej být nemusíš. Pokud bych situaci popsal jinak, než jak jsem to udělal, udělal bych přesně to, po čem prahneš v posledním bodě rozhovoru, což je upřímnost. Pokud bych se postavil na jakoukoliv stranu jen kvůli kamarádství, upřímný bych nebyl. Z této situace bychom se měli poučit všichni, ne jenom ty a udělat vše pro to,a by se nic podobného neopakovalo..
  • Neplánuješ se dát také na dráhu kickboxera, jako Vláďa? :-)
  • Ne, neplánuji.
  • Já jsem se začal před týdnem zabývat Kung-Fu a Kendem (boj s tyčemi), kdyby mě chtěl Vláďa napadnout, nebo i jen vyhrožovat.
  • Jaké to je mít v hubě Vláďu? Popiš své pocity.. :-)
  • Jako pokus o uklidnění atmosféry v klubu, byl uvažovaný článek celkem dobrým nápadem. Nikterak mě však neoslovil, takže pocity v tomto ohledu žádné nemám.
  • Nemůžu opomenout Tvoje prozatimní střelecké tápání. V čem vězí, že máš na kontě zatím pouze jednu branku z jedenácti zápasů? Je branka zakletá?
  • Zřejmě na to už nemám. Nebyl jsem nikdy výrazný střelec. Jen jsem o tom vždy vtipkoval, což se obrátilo proti mně. Namísto snahy o navození dobré nálady, pohody a nabuzení hráčů v týmu, jsem sklidil pouze urážky. I z tohoto bych se do budoucna rád poučil. A ta branka není zakletá jen pro mě, ale pro celý tým.
  • To máš pravdu s tou zakletou brankou pro celý tým.. Já i ale věřím, že v Tobě skutečně ten střelec dřímá a probudí se dřív, nebo později.. Pokud ale klub po sezoně ukončí působnost tak už moc času nezbývá.
  • Jak podle Tebe klub skončí na konci sezony? Sestoupí? Má kvalitu na to, aby dokázal sestupu zabránit?
  • Ano, sestoupí. Mohu zde uvést, že udělám vše pro to, aby se tomu tak nestalo. Nicméně, základem úspěchu je dobrý kolektiv, ten byl v Carpe Diem při jeho vzniku. Nyní si na tento kolektiv pouze hrajeme svým egem - chybí pokora a upřímnost.
  • Co by sis přál do budoucna?
  • Být stále zdráv.

Děkuji Michaldovi za odpovědi a celý rozhovor… Snad je to jen můj pocit, ale příjde mě, že z Bebé Michalda stále ještě nevyprchala ta zhnilá aura z před týdne. Musel jsem rozhovor trochu zlehčit svými nevkusnými, leč trefnými poznámkami.. Vykašleme se na to co bylo a zaměřme se, co bude následovat. Vím, že jsem zašťáral ve dnech minulých, ale jen aby se vše tak nějak urovnalo do humorné roviny.. Asi ještě neuplynulo tolik vody, aby se ze zamračena stalo docela jasno.. Podle mě to chce mít trochu nadhled nad věcí..

Chtěl bych poprosit ostatní, pokud mají co říct k rozhovoru, aby tak učinili slušně a ve vší počestnosti, nebo zruším stránky!

Na závěr bych chtěl Michaldovi popřát to nejdůležitější a to je zdraví! Ať Tvé zdraví vzkvétá jako topol u hřiště Tatran ve Starém Lískovci. Nechť se Ti daří na všech frontách a věřím v dobrou a kvalitní spolupráci.. (nejen se mnou, ale se všemi v týmu)

Žádné komentáře: