pondělí 23. května 2011

Carpe Diem kleslo na dno tabulky

Dnes bude koment jen ve zkratce. Mám pro to hned dva důvody. Jeden je, že článek jsem už jeden psal a byl dlouhej dvě A4.. Pak ale nějakej magor vypnul proud a neuložené psané řádky šly do háje. Nemám nervy se s tím znovu vypisovat. No a za druhé, nechci si muka spojené s popisem hororu projít znovu..

Neděle mohla být pro náš tým odrazovým můstkem k lepším časům. Vše tomu nasvědčovalo. Sestava byla se třemi na lavičce a tak se očekával alespoň nějaký bodový zisk. Bohužel naprostý opak se stal pravdou a Carpe Diem zažil nejneúspěšnější víkend této sezony. Nutno podotknout, že jsme hráli pod úroveň třetí třídy. Tato hra nám přinesla nový „rekord“ klubu. Za víkend jsme si připsali celkové skóre 1:14 a nezískáním ani bodu poprvé v historii klesli na poslední příčku tabulky.

Do sestavy se po delší odmlce vrátil Martina a byl to právě on, který i přes malé chybky, kterých jsme se dopouštěli všeci, hýřil aktivitou z celého týmu nejvíce. Dále jsme v sestavě mohli najít Bebého, Petra a Vláďu. Do obrany se postavil Kuba, Dan a Pája. V bráně obligátně Nekwish.

V neděli bylo neskutečné vedro. Nepíši to proto, abych nějak omlouval náš výkon, ale proto, aby se tyto věty dochovali pro naše potomky a i oni si mohli přečíst, že jejich otcové hráli v úděsných vedrech futsal. No a taky proto, abych nastínil a informoval, že slunce pálilo až hrůza. Naším soupeřem měl být papírově vyrovnaný soupeř – Poclain B. Zůstalo však jen u slova papírově, na hřišti byl ve výkonech týmů markantní rozdíl, který dokumentuje výsledné skóre 0:6 v náš neprospěch. Kdo by řekl půl slova, že tento duel mohl skončit jinak, je magůrek. Pár šancí na naší straně bylo, ale jak jinak zůstaly nevyužity. Náš střelecký potenciál je tak malý jako šance, že vyleze hroch na strom. Výsledek 0:6 je drtivý, ale spravedlivý. Na soupeře jsme neměli herně, ani nijak jinak. Bohužel, náš projev by těžko stačil i na střed třetí třídy

Carpe Diem vs. Poclain B (0:2) 0:6

Po jednozápasové pauze se na nás těšil soupeř ještě o mnoho silnější. Líšeň C byl v dosavadním průběhu jara nejlepší tým a smlsnul si i na nás. Tuhý beton dostal prasklinu už po pár minutách hry a bylo prakticky po zápase. Hráli jsme bez nápadu, pohybu, naopak jsme hýřili chybami a nedůsledností. Jedinou naši branku zaznamenal Martin, když si moderně vyměnil míč se mnou a umístěnou střelou k tyči nedal brankáři šanci. Michal lovil míč ze sítě hned osmkrát. Je mi ho líto, protože asi za žádnou z branek nemohl.

Carpe Diem vs. SK Líšeň C (0:2) 1:8

branka: Martin (Pája)

Náš nedělní výkon stál za velký kulový. Nikdo z týmu nebyl schopen jakkoliv zareagovat na průběh zápasu a všichni se vezli od začátku až do konce na šedi podprůměrnosti. Já osobně musím za sebe říct, že jsem se do zápasu nedostal tak, jako jindy. Nebyl jsem schopnej ničeho.. Jak by Jarda Jágr řekl, když jdou nohy, tak jde všechno.. a mě nohy prostě v neděli nešly. A asi nešly nikomu z nás, když se tak koukneme na výsledek. Hráli jsme špatně a výsledky jsou toho jen přesným odrazem.

Chápu všechny, že jsou z těchto zápasů znechuceni futsalem.. Znechucen jsem i já. Přesto do konce zbývá ještě 8 zápasů a sezona skončí a já Vás prosím o dohrání se ctí. Po neděli mám sto chutí se na všechno vykašlat a už bych raději do zbytku sezony nenaskočil, ale i přes všechnu hořkou pachuť, kterou polykáme týden co týden, se příští neděli dokopu a udělám vše, co bude v mých silách, abych pro tým udělal nějaký výsledek. Nekašlete na to, vydejte ze sebe své maximum.. Možná jsou to Vaše poslední maxima, které za klub můžete vydat..

Žádné komentáře: