středa 27. dubna 2011

Slovo Krále

Situace v klubu je dlouhodobě neutěšená, nikoliv však zoufalá, až destruktivní. Chtěl bych těmito slovy do klubu vnést alespoň trochu klidu a urovnání situace v rámci možností. Je jasné, že každý máme na vzniklou situaci vlastní názor, ze kterého málo kdo sleví, ale je nutné sezonu dohrát a až poté řešit co dále a vylévat si srdce hádkami, ke kterým situace nyní směřuje.


Chtěl bych tímto apelovat na všechny, aby hořící emoce nechali do konce jarní části vychladnout a soustředili se především na hru (byť jen s jedním na střídání). Důstojné dohrání zbylých dvanácti zápasů je na prvním místě a prosím Vás, aby jste až poté řešili svoje osobní problémy s klubem, byť odchodem. Slova na diskuzi ohledně odchodu na začátku jara působí celkem depresivně a tým psychicky táhne vhledem k situaci ještě více dolů. Ano, i mě nevýslovně sere, že na zápase jsme s jedním na střídání, ale nic s tím neudělám. Každý má svoji hlavu, svůj přístup k týmu. To se následně odráží na výsledcích a nechuti pravidelných hráčů, kteří můžou duši vypustit na hřišti a je jim to houby platné.

Plně chápu Vláďovi slova a ač se to zdá divné, jakožto prezident klubu s ním v kostce souhlasím a nedivím se mu, že se rozhodl tak, jak se rozhodl. Měl bych se správně jako vedoucí postavit na stranu přemlouvání a někdo by si mohl snad i myslet, že bych mohl být uražený, či naštvaný, že chce Vláďa loď opustit. A já na to, že nejsem a s Vláďou cítím. Mívám totiž dosti podobné nálady, jen na rozdíl od Vládi mám za klub zodpovědnost. (tím nechci říct, že Vláďa ji nemá, to ani náhodou). Chci tím říct, že jsem klub založil, mám k němu nějaký úzký vztah a zodpovědnost vůči všem, co v něm hrají. Několikrát jsem měl chuť s tím seknout a možná se to jednou i stane, ale zodpovědnost vůči dalším 10ti lidem mě v tom prozatím zabránila.
Každý má právo se zachovat jako Vláďa a já mu to nebudu mít za zlé. Situace v klubu není právě růžová a komu by se chtělo chodit se týden co týden mordovat na hřiště a domů odejít s porážkou a zbitý jako pes... když k obratu chybí jen tak málo..změnit trochu přístup a vůli..

Závěrem bych chtěl zopakovat to, co bylo řečeno na začátku. Každý situaci vnímá jinak, ale výlevy si prosím schovejte až na konec sezony. Vše nasvědčuje tomu, že po sezoně se budou dít velké věci, počínaje odchody hráčů, konče nevím čím.. Každopádně se musím nad fungováním klubu zamyslet a stanovit si po sezoně nové cíle, jakým způsobem a jestli vůbec pokračovat. Variant se nabízí několik. Která bude ta pravá se dozvíme v létě.


Teď je však prvořadé dohrát jarní část sezony, bez zbytečných emocí! Takže pojďme do toho!

Žádné komentáře: