pátek 29. dubna 2011

Oldův rekord se chvěje v základech

Jsem tomu velice rád... Olinův rekord v počtu odehraných zápasů za sebou (bez přerušení), který se zdál být nedostižný, se pomalu začíná ochvívat v základech. No né tak úplně, ale na konci sezony už může být Olin spocený až na prdýlce.

Abychom promluvili řečí čísel, rekord v tuto chvíli čítá 86 utkání bez přerušení. Jediný, kdo Oldovi může zatnout tipec, jsem já osobě. Ostatní se v těchto statistikách nechytají a pohybují se někde v přízemních patrech..

V tuto chvíli mám na kontě plných 73 utkání bez pauzy! Pokud mě zdraví vydrží, no a asi i nervy, tak na konci této sezony bude mít na kontě 85 zápasů! K vyrovnání tedy bude chybět jediný zápas a k překonání zákonitě dva!

Doufám, že se mě podaří Oldův rekord překonat a mým tajným snem zůstává dosažení bájné stozápasové hranice..

Žádné komentáře: