úterý 26. dubna 2011

Prohry 2:3 a 1:2

Dlouho jsem přemýšlel o čem budu v tomto článku psát. Emoce z neděle konečně trochu opadly a tak snad zhodnotím slunné dopoledne objektivněji, než v neděli..

Jsme čuráci!

Jakto? Naše účast na zápasech je nulová.. Nemůžu se o tomto tématu rozpovídat, protože by si pro mě okamžitě přišel Lucifer, jak bych klel. Cokoliv řeknu, budu se jen opakovat. Je jasné, že na zápas nemůžu jít se zraněním, které mě nedovoluje hrát, ale kolikrát jsem já, nebo Olin překonali lecjakou bolístku, abychom špíly odehráli a odehráli jsme je se ctí.. Sice tělo potom bolelo, ale nikdy nezůstal tým ve štychu tak, jako se to stalo první dva víkendy na začátku sezony, ve které hrajeme o existenci ve druhé třídě. Nebýt nováčků, hráli bychom ve třech lidech.. to mluví za vše. Moje prosby, nářky a vlastně i vypisování těchto slov jsou k hovnu, jak je vidět. Jak by řekl oblíbený profesor Vítek ze střední , spolupráce s některými je jako házení perel sviním.. taky je to k hovnu!

Sestava: Nekwish – Dan, Sykec, Pája, Petr, Vláďa.

Carpe Diem vs. BB Press B 2:3 (2:1)

Branky: Vláďa (Pája), Vláďa (Pája)

Carpe Diem vs. Deportivo 1:2 (1:1)

Branka: Dan (Pája)

Chtěl bych poděkovat všem nedělním příchozím, bez vyjímky. Petr a Sykec se jali role hráčů týmu dobře a rozhodně nezklamali. Dan odvedl standardně dobrý výkon a Vláďa zahrál nadprůměrně. A tím nemyslím dvě branky, které dal. Držel míče, rozdával je, byl nebezpečný. Nekwish nás už tradičně podržel v klíčových zákrocích. Hra s jedním na střídání a individuální chyby z této situace pramenících na naší straně se opět ukázali být jazýčkem na vahách, který určuje vítěze a poražené.. Tentokrát jsme byli na straně poražených, ovšem oba zápasy jsme odehráli slušně, podali solidní výkon a za tento výkon vzhledem k počtu lidí se stydět rozhodně nemusíme.


Abych shrnul to, co jsem napsal v úvodu.. Pokud se neprobudíme už v příštích zápasech, jsme hotový. Nadcházející dny ukážou, jak moc si situaci bereme k srdci. Čekají nás důležité zápasy s Red Devils a Faunou, které jde rovněž o sestup a nesestup. I kdyby se nám nepovedlo uspět, tak mi ke spokojenosti postačí Váš kladný přístup a snaha.

Začínám nabývat dojmu, že týmu dávám víc, než mu dávají ostatní a to je špatně..

Žádné komentáře: