pondělí 18. dubna 2011

Kauza "registračky": Úspěch je na dosah, neradujme se však předčasně..

Kauza „registračky“ snad úspěšně spěje ke konci.. Celý příběh Vám budu milé děti vykládat. Tak se pohodlně usaďte a poslouchejte.


Žádost o registraci byla odeslána cca před 3 týdny. V dopise jsem porosil, aby byly registračky odeslány včas, tak aby naše dvě nové hvězdy mohli v neděli 17.tého nastoupit. V pátek 15.tého jsem však registračky ve schránce nenašel. Michaldo vzal služební telefon a zavolal předsedovi BAF a žadonil, zda je možná nějaké vyjímka, tak jak je to možné před začátkem podzimu. Bylo mu sděleno, že vyjímka je možná, ať se v sobotu dostavím.. V sobotu startuju auto a frčím do Brna, abych se dozvěděl, že vyjímka možná není.. a to z jednoho prostého důvodu, hráči nejsou zatím zavedeni ani do počítačové databáze v Praze. Co to znamená? Že Zd.Polák může udělit výjimku, pokud se čeká na registračky, ale jen v případě, že hráči už jsou zavedeni alespoň v databázi hráčů v Praze na ČMFS. Tam jsou zavedeni po obdržení potřebných věcí (správěn vyplněné registrační lístky, fotky, ústřižek o zaplacení) ode mě. V systému se jejich jména neobjevily. Domů jsem jel tedy s nepořízenou a při spotřebě 12 litrů na sto i s nasraným fialovým obličejem.. Předseda mě dal kontakt na ČMFS, protože jsem chtěl zjistit, kde to všechno vázne..


Dnes jsem volal na ČMFS s tímto výsledkem.. Registračky byly odeslány 15., tedy v pátek a určitě by měli dojít během 2-3 dní. Zd.Polák hráče v databázi nenašel, protože mě řekli, že jeho databáze je zastaralá a že tam má vše zpožděné o 14 dní.. Takže blázinec a bordel se vším všudy..


No, abychom se tedy dostali k podstatě věci. Registračky jsou na světě a měly by dorazit brzy. O jejich objevení se v mých rukách budu informovat na stránkách. Neradujme se však předčasně, všichni víme, že Česká Pošta taky není vždy stoprocentní a v tomto zdlouhavém případě bych se ani nedivil, kdyby se ještě něco pokazilo..

Žádné komentáře: