čtvrtek 6. ledna 2011

Od února telárna pro odvážlivce..

Stalo se to jednoho dlouhého zimního večera, těsně před vánocemi. Venku padaly vločky jako víka od polelnic, na trzích náměstí Svobody mrzli prodejci, na lavičkách bezdomovci a přilehlými ulicemi se linul zápach spálených bramboráků. A v tom se to stalo.. Stojím v Hedvě :-) (prodejna se spodním prádlem) na náměstí Svobody a v gatích mě něco šimrá.. Šimrání náhle nabírá na intenzitě a lehkého nenápadného lehtání se stávají silné vibrace rozlévající se po celém těle. Copak to je? Pomyslím si.. Ne, není to co si myslíte.. Hedvou se z ničeho nic začnou linout libé zvuky kytarového mága Franty Sahuly.. Ty vibrace a následný hudební doprovod bylo ohlášení příchozího hovoru mého mobilu.. Kouknu na displej a tam nikdo jiný, než světoznámí hrající manager Polda.
.
Bylo mi navrženo, zda bychom chtěli s Antabusem dále trénovat, tentokráte od února v hale! Hala je v Komárově, tedy téměř uprostřed města, což by pro mnohé mohlo být mnohem dostupnější a tím i větším lákadlem..
Věc jsem navrhl na společné předvánoční akci ve Varně. Tam se návrh s kladnou odezvou příliš nesetkal. Je však pár nadšenců, kteří by do tělárny chodili a v tomto duchu jsem vyjádření přednesl i Poldovi.

" Do tělárny nás bude chodit pomálu, tak maximálně 3-4 lidé. To znamená, že bychom Antabus jen doplňovali, aby jich bylo dost."
Skotačení v tělocvičce je z naší strany dobrovolné, proto na nějaké omluvenky se hrát nebude. Prostě komu se bude chtít chodit, ten chodit bude. Slovy o pouhém "doplnění" jsem se vyhnul opakujícímu se megatrapasu z podzimu a zimy, kdy nás na předem domluvené a shválené tréninky chodili z Carpe Diem tři lidé a když se zadařilo, tak čtyři. Bylo mě trapně, když jsem musel Poldovi volat, jací jsme dementi..
.
Takže podrobnosti dobrovolných tréninků zatím nevím. Jen to, že jsou tam házenkářské branky.. Až je budu znát, dám všem zavčas vědět. Kdo tedy bude mít zájem, od února je tu tělocvična!!!
Zájem vyjádřil i Olin, což je pěkné a srdce zahřívající..

Žádné komentáře: