úterý 11. ledna 2011

Kanadské bodování po podzimu 2010

Poslední dobou cítím ze všech stran, jak mě pomyslně pohlavkují pohledy kamarádů, a žádají mě o uveřejnění průběžných statistik. Nevím, co Vám mám nabídnout. Statistiky půlsezonní? V nich není téměř co na prohlížení. Je chabá, stejně jako byla naše střelecká potence.. Přesto vyslyším Vaše přání a zobrazím ji zde..


Tabulce vévodí duo Vláďa s Pájou. Prvně jmenovaný svírá zlato, protože odehrál méně zápasů. Oba mají shodně 4 branky a 4 asistence, což rovněž znamená, že jsou nejlepšími střelci klubu. S pěti body (1+4) je na třetím místě Kuba, následuje Dan (2+2), Boris (3+0). Na další pozici se krčí Michaldo (1+1) a na chvostu je Ríša s Martinem.

Jak bude vypadat pořadí po jarní části? Dojde ke změnám? Myslím, že rozhodně. Na jaře nás čeká úplně jiná soutěž.. :-) Budeme mít nové tváře.. alespoň doufám, v trolejbuse jsem zase zaslechl rozhovor neznámé dvojice, že by se měl pomalu chystat návrat Martina a v neposlední řade musím zmínit touhu po zadostiučiněním Michalda, který jistě cítí, že na podzim zůstal za svým maximem o pár kilometrů. Na jaře jistě bude chtít předvést svých „pět ran do klobouku..

Co se týče ostatních celkových statistik, kterými se honosíme na našich stránkách u profilu jednotlivců, tak se mi je podařilo aktualizovat u sebe v PC k datu 1.1.2011. Rozhodl jsem se, že na stránkách se objeví zřejmě až po Brno Open, pokud se mě bude chtít..

Žádné komentáře: