pátek 10. prosince 2010

Teorie vzniku čínského národa

Nedávno jsem jel domů z práce a napadla mě myšlenka, jak asi vznikli Číňané. Dlouho jsem bádal ve své mysli, svoji teorii přerýval zprava do leva, zleva do prava a myslím, že jsem přišel na jediné možné správné řešení.
Jistě existují různé encyklopedie a poučky, kde by jste jistě našli jiné znění vzniku, ale zde se dozvíte zcela originální a neotřelou hypotézu.
Je jasné, že šikmé oči nevzniknou jen tak, z ničeho nic. Musí to mít nějakou příčinu a někde musí být takzvaný počáteční opěrný bod, od kterého se tento fenomén musel odrazit..
Moje vysvětlení je nasnadě..
Dříve bývali číňani úplně obyčejní lidé s očima jak duhové kuličky. Jednoho dne se v naprosto obyčejné rodině stalo něco, co ovlivnilo běh dějin už navždy. Toho krásného dne vypravovala matka svoji černovlasou dceru do školy a aby byla pěkně upravená, sepnula ji vlasy dozadu do culíku tak pevně, div dívce nepraskla kůže kolem uší. To však starostlivé matka netušila, protože dívka k ní byla zády. Dívka byla nezmar, matce se ihned po nechtěné úpravě vytrhla a utíkala ze dveří na autobus, aniž by ji mohla matka doupravit a podívat se jak to dceři sluší. Ani jedna netušila, jaké zlo se během dne z nevinného ranního čančání přihodí. Když odpoledne přišla dívenka domů, měla oči šikmé jako svině. Matka zhroucena nad netradiční vizáží dcery lamentovala a klela až hrůza. Proč? Protože ani po rozvázání copu se kůže na obličeji a oči smrsklé do pár milimetrů nevrátili do původního tvaru. Celodenní svázání copu bylo tak silné, že dívka byla odsouzena do konce života chodit se šikmýma očima. A tak vznikla první číňanka. Je jasné, že dívka se rozhodla mít za život pár dětí a tak se kolonie číňanů stále rozrůstala až je z této země nejlidnatější místo na světě.
Tak to je moje teorie vzniku Číňanů.

Žádné komentáře: