čtvrtek 18. listopadu 2010

Slovo krále 2

Musím udělat královské rozhodnutí, který celou hadici hádanic utne. Věřím, že těm, kterým se nezavděčím, nebo nebudou mým rozhodnutím potěšeni, či nadšeni, nevženu slzy do očí. Nějak sem se rozhodnout musel. Přečetl jsem si od začátku všechny příspěvky k tomuto tématu na diskuzi, zvážil pro a proti, komu bych více uškodil, kdo je v právu a kdo by moji situaci pochopil a kdo ne. Rozhodnutí je tedy takového... Neukamenujte mě..
.
Na turnaj pojede 1+6(7) nejdříve přihlášených hráčů bez jakékoliv příslušnosti ke klubu. Odůvodnění je takovéto: Hned na úvod se omluvil Dan, Kuba a Michal. Bral jsem to jako definitivní a v počtech jsem s nimi nepočítal. Na tento popud se začali shánět hráči mino klub, kteří se nakonec sehnali. Až byl počet dostatečný, přibyli další dva nováčci + Michaldo, který nakonec kývl. Spravedlivé by tedy bylo po pečlivém zvážení, aby jelo prvních 6 přihlášených. Kdyby ve stejný čas se na stránkách přihlásili (nebo mě ve sluchátku mobilu) tři hráči Carpe Diem (od Michala) a tři hráči odjidud, byla by situace vyřešena a předost by měli Carpediemáci. Takto jsem už dal ten popud tomu, aby se sháněli hráči odjinud (z důvodu nenaplněnosti) a tak je teď vyhodit by byla od mě nezodpovědnost.
Vím, napsal jsem, že hráči Carpe Diem bude mít vždy předost. Vysvětlení je však o pár řádků výše. Ve chvíli, kdy jsem sháněl sestavu hráči Carpe nebyli, tak se začlo hledat jinde, což dokumentuje můj příspěvek, aby mě Odla podal info ohledně Lukáše a Duba.
.
Co se týče síly turnaje, mám už i v tomto jasno. Asi bych nechtěl zkoušet nové hráče na turnaji, který vlastně nic neukáže, protože tam budou týmy mnohem silnější, než s jakými se setkáváme běžně. Dle mého názoru bude tou nejvhodnější dobou pro zkoužku nových tváří Brno Open, na který nás brzy přihlásím. Je to 8 zápasů během 1 měsíce ledna a tam dojde k prověření schopností nováčků mnohem lépe, než zde. Nerad bych o nové tváře přišel, ale šanci k ukáznání se je buď na tréninku, nebo bude až ve zmiňovaném Brno Open.
.
Komu jsme svými slovy ublížil, tomu se omlouvám. Především Michal pracuje pro tým v zákulisí více, než kdo jiný a vůbec než kdo tuší, za což mu moc děkuji. Věřím, že všichni zůčastnění v tomto stání mé vysvětlení pochopí a budou ho respektovat. Prostě sem to musel nějak rozseknout..
.
Sestava pro Rebels Cup tedy zní takto a je konečná: Michal - Boris, Vláďa, Pája, Dub, Lukáš, Olin, (Michal).
* Michal má poslední šanci napsat nebo mě říct, jeslti pojede, nebo ne. Zatím je to 2:1 pro NE, takže ještě 2x ANO a seš v sestavě.. :-)
.
Zítra turnaj přihlašuju!

Žádné komentáře: