pondělí 13. září 2010

Zranění a nemoc v jedné osobě

Zdravím Vás. Dnes mám smutnou zprávu. Jsem zraněn a navíc nemocnej. V sobotu jsem si něco udělal se zádama (asi skříplej nerv) a stále mě to drží a bolí to jako čert. Včera jsem nastupoval pod dvěma ibalginama, tak to trochu povolilo, ale musím to nechat vyléčit. Dále sem se dnes probudil a mám v krku oslizlej knedlík (večer sem měl guláš), nos ucpanej a su celkově unavenej.
Proto se omlouvám ze zítřejšího tréninku! Zítra by neměl dojít Dan, Kuba, já, Vláďa a asi i Ríša. Ten byl včera nemocncej a asi se do zítřka neuzdraví. Proto Vás ostatní, kdo může, prosím o stoprocentní účast, ať nejsme za idioty.
Předpokládaná účast: Michal - Boris, Martin a Michaldo. Anatabus jistě budu mít hráčů více, tak nebude problém si alespoň začutat.
Budu se snažit z nemoci co nejdříve vylízat, abych mohl k dalším nedělním špílům nastoupit.
Děkuji za pochopení a kladný přístup k celé nepříjemné věci.

Žádné komentáře: