pátek 9. července 2010

Statistiky sezony 2009/2010

Dnes jsem tu, abych Vám přinesl konečné hráčské statistiky sezony 2009 / 2010.
Tabulky jsou rozděleny do několika kategorií. Odehrané zápasy, statistiky brankářů, tabulka střelců, tabulka asistentů a konečně nejdůležitější, tabulka kanadského bodování hráčů CDB.
U střelců, asistentů a kanadského bodování jsem ještě navíc vytvořil tabulky podzimu a jara, aby jste se mohli kouknout, jak Vám to šlo loni a teď, pro srovnání.. Ale teď už ke statistikám..

Podzim - kanadské bodování:
Kanadskému bodování po podzimní části bezkonkurenčně kraloval Olin s 15ti nasbíranými body (7+8). Byl rovněž nejlepším střelcem a asistentem. Očekávalo se tedy, že v podobném duchu se blýskne i v části jarní. Nestalo se tak a nakonec se umístil „až“ na celkovém třetím místě..
Shodně jedenáct bodů měla po podzimu dvojice šutérů Martin (5+6) a Pája (5+6), tím se umístili na druhém a třetím místě.
.
Jaro - kanadské bodování:
Jarní tabulka kanadského bodování našeho týmu doznala určitých změn. Z trojice nejlepších vypadl Olin. Nejproduktivnějším hráčem jara sem se stal já, s 16ti body, za 10 branek a 6 asistencí. Druhý skončil Martin s body 15ti (10+5). A třetí pozici s přehledem získal Michal za pěkných 10 bodů (4+6).
.
Celkem - kanadské bodování:
Jak to tedy dopadlo celkově? Nejproduktivnějším hráčem sezony sem se stal já, král Pája. Celkem 27 bodů (15 + 12) postačilo na triumf. Neskromně musím přiznat, že z toho mám upřímnou radost. Není to ani tak radost z prvního místa v této soutěži, ale spíše z pocitu, že asi týmu něco přináším a jsem pro něj platný. Druhá pozice náleží Martinovi, který možná jen díky menšímu počtu odehraných zápasů si odnáší pomyslný stříbrný věnec. Jeho bodový přísun týmu nakonec ukázal hodnoty 26 (15+11). Třetí pozice, jak už jsme napsal v úvodu náleží Oldovi. Nakonec si ze sezony odnáší 21 bodů (9+12).
.
Malé zhodnocení jednotlivců:
Pája: Až nyní jsem si vlastně uvědomil, že jsem dal 15 branek za sezonu. Je to málo nebo moc? Nejsem žádnej vyhlášeném střelec, takže já osobně jsem s výsledkem spokojen. Zajímavostí je, že rovnou dvě třetiny branek jsem dal až na jaře. Na podzim jsem si jich připsal 5 a na jaře 10!! Pokud by se to dalo alespoň minimálně srovnat se sezonou 2008/2009, tak tam jsem dal v o mnoho slabší konkurenci a v méně zápasech branek 21. Myslím, že můj přísun branek je adekvátní k síle soutěže. Spolu s Ríšou jsme odehráli všechny utkání sezony. Spolu s Martinem jsem se stal nejlepším střelcem týmu sezony, ve které jsem si tedy nakonec připsal 27 bodů. Ještě malá perlička, na jaře jsem dokázal bodovat ve 12ti z 15ti utkání.
.
Martin: Martin byl velmi platným hráčem v celém průběhu sezony. Jen díky bolestem zad v závěru sezony přišel o pomyslnou korunu krále kanadského bodování Carpe Diem. I přes o pět méně odehraných zápasů, dokázal vstřelit stejně branek jako já, tedy 15. Jako jedinému se podařil dát v sezoně hattrick a hned dvakrát. Kanonýr s technikou JayJaye Okochy se upsal týmu i pro příští sezonu, tak se můžeme těšit na jeho futsalové skvosty i nadále.
.
Olin: Na třetím místě se umístil Olda. Na podzim vyletěl jako kometa, aby na jaře strmě spadl domů. Jeho trajektorie mě připomněla pohádku o Mrazíkovi, kde Ivan vyhazuje loupežníkům palice do vzduchu. Tak přesně tak nějak, to bylo u Oldy, nejdřív vylétl hlavou až do nebes a pak už je padal a padal. Pro srovnání… na podzim si Olda připsal bodů 15 a na jaře pouhých 6. Každopádně jeho přísun 21 bodů není vůbec zanedbatelný. I jemu patří díky.
.
Michaldo: Celkově čtvrté místo patří Michalovi. Obrovská porce bodů přistála díky vyrovnaným a kvalitním výkonům na talíři především v průběhu jara. Na jaře získal 10 bodů, na podzim pouze 3. Tím pádem jeho konečné číslo v kanadském bodování je 13. Michal se nechal slyšet, že v příští sezoně se pokusí zaútočit na bájnou 40cítku bodů.
.
Vláďa: Útočník Vláďa přispěl svými 11 body rovněž do vyrovnaného rozpočtu týmu. Za sezonu si připsal sice pouze 3 branky, ale za to hned na 8 přihrál. Vláďa, jakožto nováček v týu se jistě stále otrkává a teprve v příští sezoně nám všem ukáže tu pravou smršť! Tím nemyslím panáků.. :-)
.
Ríša: Na tvrdého obránce dobrý počin. S takovým nějakým výsledkem jsem přesně počítal. Ríša dal 6 branek a na 4 přihrál. Pěkný standard, kvůli kterému jsme Ríšu z FC Liverpoolu kupovali. Dobře uložené peníze. Odehrál všechny utkání sezony!!
.
Kuba: Stejný bodový zisku jako Ríša. Pět branek a pět asistencí je rovněž skvělý počin. Kuba mě svojí hrou moc potěšil, ale i přesto myslím, že Kuba má o něco na víc. Tím rozhodně nechci říct, že by nějak zklamal, to ani v nejmenším!! Chci tím říct, že by se dal využít na tolik věcí ve kterým plaveme, je v něm hrozná síla a potenciál. Dle mého názoru je Kuba nejneprobádanější oblast naší Carpe Diemmácké jeskyňky. Musí se jen správně nasměrovat!
.
Boris: Ten nejdefenzivnější obránce s nejútočnějšími úmysly. I proto si připsal 5 bodů a to za 5 branek! Někdy se do útoku vymrští jako Jelena Isymbayevová o tyči nad laťku a šeredně zasmrdí před bránou soupeře. Nevím, co bych dál psal. Bordův bodový přísun přesně reflektuje jeho božskou hru, a nikdo po něm více, ani méně chtít nebude. Hit letošní sezóny. Díky Martine!
.
Michal: Překvapivý, ale zasloužený střelec nádherné branky. Michal, nejnovější přírůstek v týmu v několika zápasech předvedl to, proč se mu mezi soutěžními týmy říká "Lysá lasička". Lysá od jeho zjevu, lasička díky jeho mrštnosti. Na začátku sezony si zřejmě Michal nepodal dostatečně ruku s paní Štěstěnou, protože v okamžicích, kdy bychom potřebovali krapet pomoc od pána Boha, u nás štěstí často nestálo a míč prapodivně propadl několikrát za naší brankovou čáru. Každopádně těch výborných momentů bylo o mnoho více a Michal je příslib.. Z doslechu vím, že na Kozině Cupu lapal jako bůh!
.
Martin H.: Velká brankářská jistota podzimu. Děkuji samozřejmně i jemu za zázračné výkony, které se mnohdy vymykaly zdravému rozumu.

Žádné komentáře: