neděle 11. dubna 2010

Je to tu!

Včera večer vznikl projekt, na který jsem patřičně hrdý. Už delší dobu přemýšlím, co by mohlo tak nějak více stmelit klub více k sobě. Navíc teď před důležitou jarní části sezony! Abychom byli parta jako v Beverly Hills. :-) Nakonec jsem na to přišel. Stvořil jsem hymnu Carpe Diem Brno 08.
Je to teda spíše jen taková poloviční hymna, jelikož je beze slov, ale i tak má svoji údernost, o čemž se budete moct přesvědčit! Především začátek hymny je šokující a docela jsem si s ním vyhrál.. (doporučuji přehrát několikrát) :-)
Tvorba hymny trvala bezmála tři hodiny, doufám tedy, že to je na tomto srdcervoucím díle vidět..
Cíl hymny je jednoduchý! Pobavit, rozveselit a nabudit! Nabudit před zápasem na dobrý výkon a do dobré nálady, a po prohraném zápase třeba pobavit a pomoci uvědomit si, že jde vlastně o hovno!
.
Technické věci kolem hymny: v hymně jsou všichni lidé, kteří v současnosti mají aktivně co do činění s klubem. Omlouvám se těm, kterí se v hymně na fotce objeví jen jedenkrát. Je to ze dvou důvodů: 1. mám nedostatek jejich fotek, 2. nemohl sem fotky s nimi ve svém komplu najít. Není to nic, že bych jim chtěl nějak ubírat své místo v klubu, to ne! Jen sem bordelář, nebo se dotyční neradi fotí..
Smutnější zprávou je, že mě v současnosti jede kompl na půl plynu, mám v háji grafiku a to se podepsalo i na hymně. Nevím, jak se Vám vše bude zobrazovat, ale často kvalitní fotky se mění ve čtverečkované divadlo..
.
Chtěl jsem Vás na tuto bombičku připravit, to se mi snad povedlo.. Takže doufám, že se Vám náš nový chorál bude líbit! Objeví se zde na stránkách zítra, v pondělí okolo 18:00, takže buďte ve střehu!!!

Žádné komentáře: