pondělí 12. dubna 2010

Himnos de Gloria !


Vážené dámy, vážení pánové,
za malý okamžik spatří světlo světa první oficiální hymna - chorál slávy, našeho slavného klubu Carpe Diem Brno!
Už včera jsem předeslal tento historiský okamžik.. Věřím, že se tento kousek, na kterém jsem pracoval i dneska povedl a že všechny, kteří píseň zkouknou dnes, či jindy potěší. Jak jsem naznačil, na písni jsem pracoval i dnes, to znamená, že jsem ho ještě trochu vybrousil, aby se hymna třpytila jako briliant. V konečné verzi jsem nakonec všem v klubu dal stejně prostoru, nechtěl bych se někoho dotknout.. :-)
Co píseň přináší? Veselí a radost! V minulém příspěvku jsem psal, že mám takovou vizi.. I když by se třeba v sezoně nedařilo tolik, jak bychom si přáli, neměli bychom zapomínat na přátelství a jeden na druhého se kabonit. Vždy když přijdete domů po úmorném nedělním odpoledni s prohrou třeba 0:5, pusťte si tento klip a já Vám garantuju, že dobrá nálada vyletí jako rtuť teploměru!
(omluvte zhoršenou kvalitu obrazu zapříčiněnou blbým technickým vybavením mého pc)
!! Tak teď už se usaďte, kvalitu záznamu nastavte na maximum 480, volume taky na maximum, no nebo to aspoň to trochu vohulte, a zíííírejte! !!
BEVERLY HILLS CARPE DIEM 90210 je tu!



Žádné komentáře: