středa 17. března 2010

Rozhovor s Olbramovičem

Nedávno jsem měl tu čest vyzpovídat v práci se nudícího Olina Olbramoviče. Otázky směřovaly jasným směrem a to především k blížící se jarní části sezony. Dozvíme se, jak je to s Oldovým zdravím a vzpomenuta bude také právě skončená Brno Open..
.
1. Právě skončila letošní Brno Open. Jak bys ji hodnotil? Kdo Tě zklamal a kdo naopak překvapil? Myslíš, že se dá výsledek označit i dosti silným slovem OSTUDA?
.
Mě osobně určitě zklamaly výkony Lukáše. Až na opravdu pár výjimek , nebyl pro tým vůbec žádným přínosem. Naopak působil dost odevzdaně a laxně,což jistě tým nenabudilo k lepším výkonům.
Výkon a výsledek v posledním víkendu byl určitě ostuda. Jinak myslím,že jsme v BO odehráli slušný zápasy,ale odehráli i jsme i katastrofální zápasy. Prohrát s Gascarem a hlavně neporazit Antabus,to bylo vážně umění,o posledním víkendu ani nemluvě.Ale,kdyby v posledním zápase zákl. skupiny nevypustil Madrid zápas s Kampou,skončili bysme 5 a s tím bych byl celkem spokojený. Takže celkově,výsledkově to nebylo úplně špatný,ale herně jsme se oné OSTUDĚ dost přibližovali,ale jen těsně jsme na ni nedosáhli.
.
2. V poslední době se u Tebe projevuje stále větší náchylnost ke zranění. Mám na mysli Tvoje problémy s tříslem.. Jak jsi na tom po zdravotní stránce?
Momentálně jsem na tom celkem dobře,ale 100% to není. Třísla mě občas bolí a přidalo se k tomu i koleno. Bohužel i já stárnu. Pravda ovšem je,že během 20 let,co hraji profesionálně fotbal se mi zranění hodně vyhýbaly a krom asi 4 měsíční pauzy s kotníkem jsem žádné zranění,které by mi bránilo v hraní neměl. Takže si to asi postupně začnu vybírat. Hlavně chci ale svou sérii železného muže týmu natáhnout co nejvíc :-)
.
3. Považuješ se za ústřední postavu týmu? Myslíš, že ústřední postava týmu by na sebe měla brát odpovědnost za případný neúspěch týmu?
Záleží na tom,co je myšleno slovem ústřední? Já sám ještě nepochopil význam Ústřední hřbitov J. Určitě si myslím,že o sobě dávám na hřišti vědět a tím pádem patřím k hlavním postavám týmu. A odpovědnost za neúspěch na sebe klidně vezmu,na druhou stranu,když tým dosáhl nějakýho úspěchu,nikdy jsem se nedočetl nějakých chvalozpěvů nebo oslavných chorálů na „ústřední postavu(postavy) týmu
.
4. Je někdo v týmu se kterým si po fotbalové stránce vůbec nerozumíš?
Jak jsem uvedl už ve svém posledním interview,nikdo takový není.
.
5. Blíží se začátek jarní části naší druhé třídy. Jaký výsledek týmu by byl podle Tebe úspěchem? Jaké umístění by Tě osobně uspokojilo?
Určitě by mě uspokojilo,kdybychom z prvních 3 víkendů(tj.5 zápasů) vytěžili 9 bodů,čímž bysme se prakticky zachránili a zbytek jara odehráli v klidu,ale i tak občas posbírali nějakej ten bodík.Toto by dle mého bylo i úspěchem .Zároveň by mě potěšilo,abychom k zápasům nastupovali z větším nadšením,než tomu bylo třeba v BO,kde to na mě působilo,jako že každý z nás je na fotbale proto,že nemá prostě nic lepšího.
.
6. Po podzimu kraluješ v kanadském bodování týmu. Jsi se sebou a svými výkony tedy spokojen?
V globálu asi musím být spokojen,když jsem 1. Myslím,že jsem mohl mít víc hlavně asistencí,ale to je způsobeno naší absolutní střeleckou impotencí. O čemž jasně svědčí fakt,že já, ve Slovanu znám jako totální spalovač šancí vedu střeleckou tabulku týmu a vyhlášení střelci se mi dívají na záda.
.
7. Často vyhráváš celosvětové ankety pro nejvzteklejšího hráče světa. Můžeš tuto neoddiskutovatelnou pravdu nějak okomentovat? Popiš svoje stavy při tom, když dostaneš záchvat.. Co prožíváš?
Myslím,že toto je novinářská kachna. Nejsem zdaleka jediný,kdo v týmu dost často neudrží nervy na uzdě,ale mluví se jen o mě,protože jsem pro novináře vděčné téma. Můj pocit při záchvatu je absolutní zmar a bezmoc a kdybych to nechal uvnitř,vybuchl bych jako dlouho zavřenej kvasící burčák.
.
8. Těšíš se na jarní část soutěže?
Těším se a proto pevně doufám,že budeme hrát líp než na podzim a nebudeme domů chodit nasraní a zhnusení z toho,co jsme opět předvedli.
.
Díky za rozhovor!

Žádné komentáře: