sobota 9. ledna 2010

Zítra nenastoupím, bohužel..

Bohužel, stalo se to, v co jsem nejméně doufal. Nejsem schopen zítra nastoupit k prvním dvěma utkáním Brno Open. Cítím se špatně, a když se projdu byť 10 minut po venku, tak pak půl hodiny kašlu na celej svět. Jakožto špičkový zodpovědný sportovec nechci, aby na můj poloviční výkon doplatil celý tým..
Chtěl jsem jít dokonce i k doktorovi, ale nakonec jsem nešel, nedalo mě totiž příliš potíží poznat, že to co sem chytl, je Moribundus.
.
Zítra se samozřejmě přijdu na obě utkání podívat, přemýšlím o sáčku a kravatě..
.
Vím, že to bude pro tým ohromná rána a ztráta, ale ne, prosím nepřemlouvejte mě.. Opravdu to nejde.. Nepřemlouvejte.. Sakra!
.
Ještě nevím, jak na tom je Lukáš, který se také potýká se zdravotními problémy. Měl mě dát dneska vědět, ale zatím můj mobil mlčí.. Doufejme, že půjde..
.
Závěrem chci vyjádřit lítost, že zítra Vás nemůžu podpořit přímo v poli. Budu se však snažit o maximální nasazení z lavičky šílenými podpůrnými výkřiky..

Žádné komentáře: