středa 18. listopadu 2009

První naděje na sponzora pomalu zhasíná..

Poslední dny se pro mě, jakožto vedoucího týmu, odehrával v managerském duchu, a to doslova. Po skončené podzimní sezoně jsem si dal za úkol tým posunout dále i na jiné frontě, než pouze na hráčské.. Tou frontou je budování zázemí týmu, což je jistě velmi důležitou a nedílnou součástí dobře fungujícího klubu.
Dnes poprvé jsem dal světu na obdiv svoje odzbrojující a oslnivé managerské schopnosti.. Bohužel výsledek prozatím není takový, jaký bychom si přáli..
.
Ale vše popořadě. Během minulého týdne jsem připravil tzv."Stanovy klubu", spolu se "zápisem o ustavující valné hromady klubu". Ve stanovách je uvedeno mnoho důležitých věcí, kterými bychom se měli řídit a proto je brzy vyvěsím zde na stránkách k přečtení.. Mimo jiné jsou zde ustanoveni tři oficiální zástupci klubu - předseda: Pája, místopředseda: Olda, jednatel: Michal. Dále pravidla, ustanovení a klauzule kolem klubu..
Proč je toto vše nutné? To je jednoduché..
Posláním a registrací u Ministerstva Vnitra získáme IČO, tudíž se staneme ofic. organizací. Výhodou je posléze to, že pokud bychom někde žádali o sponzoring, bez IČA by nás každej kopl do zadnice. Při tzv. sponzorském daru se podepisuje smlouva, kde musí být vypsány klubové iniciály včetně IČA, jen tak si dárce může částku odepsat na konci roku z daní.
Teď už mě scházejí pouze podpisy jmenovaných - Oldy a Michala, a může se to odeslat..
.
No a teď k věci, kterou jsem dnes po dlouhém odhodlávání učinil. Dnes jsem šel za ředitelem firmy - DN Formed Brno, ve které pracuju a požádal ho o sponzorování Carpe Diem. DN Formed Brno se zabývá prodejem zdravotnické techniky, servisem zdravotnických přístrojů atd.. Bohužel Vám musím už z úvodu sdělit, že jsem nepochodil, ale s úplnou nepořízenou jsem taky neodešel. Podal jsem to následovně..
Požádal jsem pana ředitele, jako předseda klubu, jestli by bylo možné, aby se firma stala sponzorem našeho klubu. S tím, že jako výhody pro firmu jsem uvedl odpis z daní a logo týmu na dresu. Bylo mě sděleno, že v současné době je brzy na to dělat závěry ohledně sumy - možného přebytku na konci roku, se kterým se dá manipulovat a tudíž i rozdělit jakožto sponzorské dary. Po desetiminutovém rozhovoru jsem se dozvěděl, že firma přispívá jako sponzorský dárce na mnoho organizací, především na postižené děti atd.. Sponzorství klubu Carpe Diem však nebylo zcela vyloučeno, jen jsme tak nějak v pořadníku a neví se, jestli by i pro nás mohly být nějaké peníze uvolněny.. Pokud by se stalo, že nějaké peníze by se našli, tak bychom je mohli dostat..
.
V tuto chvíli, co je ovšem nejdůležitější, musím říci, že první pokus se nevydařil. Stálého sponzora tedy zatím nemáme.. Ovšem někde se začít musí..

Žádné komentáře: