středa 30. září 2009

Tréninky minulé, tréninky budoucí..

Rád bych se pár slovy vrátil k nedávno minulým tréninkům a posléze navázal těmi budoucími..

V neděli 27.9. na 17 hodinu jsme měli domluvený přátelský match s týmem Gascar. Utkání se mělo uskutečnit na Svážné, jak bylo předem dohodnuto. Na tento zápas jsme se sešli v 6ti lidech + Lukáš Č. do brány.. Čekali jsme snad 20 -25 minut, ale soupeř nedošel. Bohužel. Byl jsem přesvědčen, že až dojdu domů a otevřu e-mailovou schránku, najdu tam, že se Gascar ze zápasu omlouvá, jelikož vystupování jejich zástupce, se kterým jsem jednal, bylo vstřícné a důvěryhodné. (pro upřesněnou - na email sem se díval ten den jen dopoledne).. Také padl názor, nutno říci, že chytrej, že sem měl dát Gascaru své telefonní číslo.. Ale i přesto, že jsem ho nedal, bylo by na místě se tedy alespoň ze strany soupeře nějak k věci postavit, jelikož.. ..v ten den večer jsem ve svém e-mailu nic nenašel, a ve dnech budoucích také ne. Tím bych uzavřel tuto věc se slovy, že se na nás Gascar jednoduše vysral a nestojíme mu zřejmě ani za blbej mejl, nebo jakoukoliv omluvu..

V neděli jsme však měli vlastně neštěstí ve štěstí. Na smeteném a nekvalitním pažitu svatostánku Svážná právě trénoval brazilský celek Fluminense. V České Republice je na dlouhodobém soustředění. Michal tedy umě dojednal s nimi přátelský zápas. Přesto, že brazilských hračiček bylo jako molů v šatníku, náš nemastný neslaný výkon na ně stačil. Z mého pohledu se jednalo o slabého soupeře, který jsme mohly převálcovat jedna báseň. Sice jsme byli převážně na hřišti pány my, převálcování se nekonalo. Nechápu však proč, mohly jsme si zahrát pro radost, o nic nešlo, zakombinovat si, mít ze hry potěšení.. Místo toho to pár lidí přestalo bavit a prostě bylo zřetelné, že by už radši seděli doma u televize a popíjeli čajík..
Po zápase následovalo vřelé objetí s protihráči a vyjádřená touha Fluminense hrát s námi dále v pravidelných trénincích. Později, mimo dosah kamer se dohodlo, že příští rok by bylo možné na oplátku si zahrát pár přáteláků na domácím stadionu brazilského přítele - Estádio das Laranjeiras. Vše je nyní v rukou špiček týmů a na jejich vzájemné domluvě. Každopádně je předběžně domluven termín našeho příštího střetnutí na Svážné a to na pondělí - 5.10.2009 - kolem 19 hodiny..
Z našich řad se ozvalo pár hlasů, které se přiklání k ignorování nabídky Fluminense z důvodu, že jde o slabého soupeře, který nám nic nedá. Já jsem toho názoru, že až nebudem hrát jako pičinky se soupeřem jako Fluminense, můžeme se odrazit dále a přestoupit na další level. I když na druhou stranu - je to přece jen Fluminense a kdo mě zná... :-)

Včera, v úterý 29.10 byl trénink se Slovanem. Sešlo se nás opět celkem málo, ale protože Slovanistů bylo dost, hrál se celkem solidní futsal. Ve srovnaní s nedělním soupeřem to bylo jako srovnávat mýho "cvrčka" s "mamutem" Roberta Rosenberga. Dle slov Michala, v úterý se na Okruhu sešly v dresu Slovanu samé legendy. A měl pravdu, mnoho hráčů divizního "A" týmu se postavilo proti Oldovi a mě v obraně, a Vláďovi s Michalem v útoku. Samozřejmě jsme dostali ještě pár hráčů Slovanu, ale přesto kvalita a zkušenost mnohonásobně převažovala jazýček vah na stranu druhou. Podle toho také vypadalo střetnutí. Nemyslím si, že bychom naprosto propadli, ale časem se začaly projevovat faktory, které dělí právě vítěze od poražených. Slovanistická lepší fyzička, kvalitnější souhra, nahrávky, vyzrálost.. Za výkon v úterý se nemusíme stydět, jsem rád, že jsme si zahráli kvalitní hru a opět alespoň o stupínek vylepšili fýzu. Příští úterý tipuju trénink nebude, Slovan střídá více týmů a tak na nás asi přijde řada zase za 14 dní..

Na to navazuje další snad příjemná novinka.. Přišla nám opět nabídka na přátelský zápas. Jméno soupeře je o to zajímavější, že v něm hraje naše bývalé hvězda David "Benzema" Plch. Ano, jedná se o celek RST. Dnes jsme se koukl na e-mail, který už delší dobu nepoužívám a našel jsem tam nepřečtenou zprávu z 27.9. s návrhem na společný přátelák na den 28.9. na hřišti Trnková. Bohužel jsem zprávu otevřel až dnes. Střetnutí s Davidovým novým celkem by mohlo být velmi zajímavé a vzrušující a proto jsem neváhal a oslovil RST s předběžnou nabídkou přáteláku na někdy během příštího týdne. Vzhledem k tomu, že na pondělí máme domluvené Fluminense, příhodná se mi zdála středa, třeba kolem 18 hodiny, nebo později, to už by záleželo na domluvě. Hřiště Svážná, nebo nějaké jejich domluvené. V emailu jsem napsal, že vše je zatím předběžné a že se musím zeptat týmu a zjistit počty, kdo by šel a kdo ne.. Moje poslední větě emailu jsme vyjádřil přání, nebo spíše víru v to, zda nastoupí sám David.. K večeru se mě dostalo této odpovědi.. " Čau, víc by vyhovovalo úterý, je to možný? Ve stejný čas, tzn od 18h na té Svážné ( případně to třeba objednat) Můžeme se domluvit i pravidelný tréninky. To víš, že nastoupí, dej mi vědět."
.
Takže co z toho plyne.. Máme zájem si zahrát proti RST v úterý 6.10. na Svážné někdy kolem 18 hodiny? Na společné tréninky bych ruku zatím rozhodně nepodával, přeci jen týmu, kterému jsme v poslední střetnutí dali 8:0 nevykazuje pro nás do budoucna téměř žádnou perspektivu. Vím, byly by hned tři dny za sebou naplněné futsalem (neděle - zápasy, pondělí - Fluminense, úterý - RST), ale ten kdo tento sport miluje, jistě v tom nevidí větších problémů.. Záleží na nás a naší domluvě.. (domluva také v pátek u piva)
To jest vše, vyjádřete se prosím na diskusi k tomuto tématu a k vidině případných problémů při třech po sobě jdoucích sportovních dnech. Já za sebe říkám.. neděle ANO, pondělí ANO, úterý ANO!

Žádné komentáře: