pátek 31. července 2009

Zápis ze schůzky CDB 28.7.

Dne 28.7. jsme se v celkem hojném počtu sešli na zahrádce restaurace Okruh, kde jsem s ostatními chtěl probrat pár bodů před neúprosně se blížící sezónou.
Ve zkratce zde uvedu, především pro ty, co se naší schůzky neúčastnili, co se zde projednávalo..
  • podpisy na registračky, vybrání 100korunového poplatku za registračky, odevzdání fotek

Jsem rád, že s tímto bodem nebyl žádný problém. Všichni svědomitě donesli to, co měli. Díky.

  • tréninky

Příští úterý 4.8. je trénink. Všichni byli vyzvání k maximální účasti. Slovanu bude málo, tak abychom nebyli opět za slibotechny. Dále jsem chtěl rozvést téma - velká neúčast na tréninkách - nikdo se ale k tomuto nepříjemnému tématu napřímo nevyjádřil.

  • posila - je nutné sehnat posilu, jelikož je nás v týmu momentálně žalostně málo

Dojednáno následující: Olin rozhodí sítě do Antabusu, Ríša ve své práci a já mám za úkol vyvěsit inzerát na stránkách BAF. Tak doufejme, že se alespoň jeden, dva hráči ucházející kvality najdou. Druhým tématem byla již v minulém článku zmiňovaná možná posila Lukáš - jak to dopadlo jste si mohli přečíst..

V případě nového hráče ještě neregistrovaného ve u ČMFS by bylo možné ho zaregistrovat během celé sezony bez problémů. Pokud by však už registračku někde měl, je nutné ho sehnat v nejbližší době, protože přestupní termín končí 31.srpna.

  • startovné + ostatní nutné finanční zatížení

Startovné pro tuto sezonu i s odečtem vrácené zálohy činí 9600. To dělá na jednoho při 8 hráčích 1200 korun. Dále byl schválen míč Mimas - 800 korun (100 korun na jednotlivce). Nově Vám sděluji, že bude nutná ještě jedna 100koruna od každého, což jsem Vám neřekl, protože jsem v tu dobu to ještě nevěděl. Tato stokoruna bude poplatek za hráče na soupisce - je to každoroční poplatek. To znamená, že startovné se vším všudy činí na každého 1400 korun! Dále zmiňuji, že neprošel návrh na koupi dvou nových rozlišovacích dresů - cena 160 korun (na jednoho 20 korun) - což je směšné a dále neprošla nová pumpička. Bylo mi v kostce od jednoho člena klubu vysvětleno, že bude radši hrát ve výstražné reflexní vestě do auta, než dát 20 korun na opravdový rozlišovak.. To už jsem radši mlčel, protože jsem si začal myslet něco neslušného a vulgárního a zbytečně bych přišel opět o pár minut života.. No je to Vaše volba..

  • turnaj pořádaný SK Líšní

Hodil jsem do placu pozvánku na turnaj pořádaný SK Líšní na umělém povrchu, Pro nedostatek hráčů se turnaje nezúčastníme.

  • Je oprávněné Olinovo drhnutí hlavy na stránkách? Líbí se to ostatním?

Většina, vlastně téměř všichni se shodli, abych nadále pokračoval, že na tom neshledávají vůbec nic špatného. Že je to ani v nejmenším nepobuřuje. Jediným odpůrcem těchto myšlenek byl Martin SixKiller. Bohužel, nebo bohudík byl přehlasován.

  • posledním bodem schůze bylo už jen samotné jednání s představenstvem Slovanu o případném Lukášově návratu do našich řad. A bohužel, jak už víte, zůstalo jen u přání. Se Slovanem jsme se nedohodli.

Děkuji všem zúčastněným za jejich ochotu dojet na schůzi. Ulehčili jste mi práci s registračkami a já se naopak mohl vypovídat, i když nikdo nedával pozor. Takže dík!

Žádné komentáře: