pátek 24. července 2009

SCHÚZE CARPE DIEM V ÚTERÝ 28.7.

Jakožto neomezený král Carpe Diem, z pravomoci mě svěřené, SVOLÁVÁM na úterý 28.července schůzi všech členů Carpe Diem.

Účast není nutná, ale POVINNÁ!
Akce se uskuteční na OKRUHU - restaurace, sraz v 19:30!

Je opravdu nutné se sejít! Budu potřebovat od každého vlastnoruční podpis na přestupní, či registrační lístek - proto je nutné osobní setkání. Dále každý donese 100 korunový poplatek za novou registračku + průkazové foto.

I kdyby jste měli dojít na 10 minut, nikde není napsáno, že tam musíte vysedávat s ochlastama Olinem a Borisem, ale každého do jednoho tam chci vidět. Už tak s tím mám dost zařizování a tímto se mě vše dosti zjednoduší..
Pokud někdo bude mít možnost, tak mě už klidně může přinést i startovné ve výši 1200 korun. Tuto částku je nutné mě zaplatit do 15. srpna, takže to až tak nehoří. Nechám to Vás, jestli už to chcete mít z krku..

Děkuji a v úterý se těším neviděnou !!

(ještě by tu mohla vzejít otázka, proč to nevyberu na tréninku, tak pro ty, co se nedívají do "omluvenek", tak příští týden trénink není, tak proto! )

Žádné komentáře: