neděle 19. července 2009

Avízovaná posila se nekoná..

Jsem zpět z dovolené. Sláva. Olin s Borisem odjeli kamsi do Chorvatska a tak jsem si dal za úkol v tomto následujícím týdnu, kdy mám ještě volno, zařídit maximum okolo klubu, co je nezbytně nutné pro plynulý strat v další sezoně.
Budu všechny členy kontaktovat a ptát se, jak to s Vámi vypadá na příští sezonu. Také bych od Vás potřeboval průkazové fotografie a poplatek 100 korun na novou registračku.. Ale o Vám sdělím až při našem kontaktu..
Jinak samotný název článku odhalil, že posila - Jiří "Dub" Dubovov, o které jsem se zmínil asi před týdnem se do našeho klubu z Prisonu nepřesune. Jako důvod Olinovi uvedla "že nebude jezdit přece kvůli zápasům přes celé Brno". Sice nevím, kde dotyčný bydlí, ale už podle jeho (pro mně naprosto trapnému a nepochopitelnému) důvodu se dá snadno odezřít, že o zrovna spolehlivého člověka by se zřejmě nejednalo. Proto za touto kapitolou dělám klustou čárku.
S Oldou jsme měli rozhovor, kde samotná královna vyjádřila obavy z nedostatku hráčů v příští sezoně. Z přispění Martinova M. názoru a mého jsme se však dohodli, že nemá cenu stále něco lámat přes koleno a lepší než sehnat průměrného, či podprůměrného hráče, který bude chodit jak se mu zlíbí, lepší odehrát sezonu s méně hráči, ale naopak spolehlivými..

Žádné komentáře: