středa 24. června 2009

Úspěšné a netradiční ukončení sezony..

Už téměř 14 dní uplynulo od úspěšného ukončení sezóny a následně od neméně úspěšné Garden Party. Považuji za svoji povinnost se k této pěkné události vrátit a pár větami osvěžit slunečné sobotní odpoledne..
.
Ještě před samotnou oslavou jsme pár dní, spolu s Lobem, řešil, jak dostat do místa konání akce elektřinu. Chtěl jsem, aby to byla pařba se vším všudy, tedy i s pořádnou hudbou. Lob v zahradním areálu mé vzdáleného kámoše, který má v chatce elektřinu zavedenou (borec tam bydlí), a tak nás napadlo, že od něj by to snad šlo natáhnout. Když jsme šli vše domluvit, tak jak na potvoru, borec nebyl doma. Druhý den také ne a jeho mobil byl hluchý. I přes tuto nepřízeň osudu jsme společnými silami sehnali asi 150 metrů kabelu tak, aby se nemohlo stát, že bychom elektřinu do místa konání nenatáhli.. Start akce se kvapem blížil a my byli stále bez elektřiny, jediné, co nám zbylo bylo už pouze vyčkávání, jestli se náhodou ten maník neukáže. Teď už můžu s klidem říct, že se neukázal. Byli jsme proto tehdy odkázáni na vlastní zdroje - monočlánky, které vydrželi ztěžka půl večera.. Bohužel, po této stránce se akci nepodařilo zvládnout tak, jak bych si přál..
.
Druhou věcí byly nákupy za vybrané peníze a samozřejmě zařízení bečky. Malou bečku jsem koupil ve středu v domnění, že ji dám doma do mrazáku a do soboty bude krásně vychlazená - jako ze sedmého schodu. Doma jsme se zděsil, bečka do mrazáku nešla narvat. Nikoliv však, že by mrazák byl malý, ale proto, že příčky, které rozdělují jednotlivé mrazící fochy tam byly přidělány napevno.. Nezbylo nic jiného, než bečku vrazit do lednice a tu pustit na plný kule. To v konečném důsledku znamenalo, že od středy večer až do soboty odpoledne měli bečku namísto potravin.. Pípu a pumpičku na bečku sehnal Lob, za což mu patří velký dík.
.
Garden Party začala kolem 17 hodiny, ještě předtím mě objetavý Michal pomohl s přípravou stolů a s dalšími nezbytnými věcmi.. Také Tobě díky. Po páté jsme se začali scházet a akce se začala rozjíždět. Celkem slušně vychlazené pivo, výborné špekáčky od Steinhausera, to byly základní kameny kvalitní slavnosti. Zakoupené monočlánky s vypětím všech sil drželi volume kazeťáku na plný pecky a čas běžel a běžel. Připíjelo se na Ríšovu čerstvě narozenou dcerku, vítězství v soutěži, na mě - na krále a už nevím na co všechno dalšího.. Málem bych zapomněl říct, kdo na akci vůbec byl a kdo chyběl. Chyběl Honzin, Martin H. a David. Naopak se na akci ukázal i Lukáš, který ztropil povyk kvůli mému zapomenutí ho napsat na vítězné tričko mistrů za Carpe Diem! Lukáš se zdržel asi hodinku a pak zase odešel, současně totiž slavil i jeho další postu s velkým fotbalem - Tatran St.Lískovec. Jinak na akci nechyběla moje milá žena Lucinka Boris s Evou, Olin s Janou, Lob s Mončou a sólo tam byl Michal, Martin M. Ríša a Culiš. Během pozdního odpoledne se v sudu s dešťovou vodou chladilo dva a půl litru zelené, nakonec neodolali a také tyto vzaly za své..
.
S odstupem času musím říct, že akce se opravdu povedla. Lze to jasně vyčíst z mnoha kladných reakcí. Během večera nás postupně začali opouštět Martin a Culiš s Ríšou. Se setměním se začala hrát dost good hra, která také všechny pobavila.. Prostě pohoda a zábava. Jako poslední, kdo to s náma netáhl až do konce se kolem 23 hodiny odpojil trojlístek - Lucinka (druhý den šla do práce) a Lob s Mončou. Do finále tedy dospěli tito kandidáti - Olin s Janou, Boris s Evou a Michal se mnou. Olin večer oživil darem z vánoc - svítícími brýlemi a náhrdelníkem.. Vrchol večera však byl stále před námi.. Dva a půl litru zelené se v nás ztratilo jako jehličí v koberci a zákonitě musel následovat odezva.
.
Olin po kamzičím skoku přes oheň málem uhořel.. Oheň sice přeskočil, ale dopadl na svah, neudržel rovnováhu a normálně se bez zábran kutálel do ohně. Už nevím, kdo tehdy zasáhl a Oldu zastavil, ale nebýt jeho, volila by se nová královna klubu. Po této události Olinovi zůstal na břichu šrám,když se totiž svalil na zem, na něco se napíchl.. Zajímavý okamžik. I já jsem neudržel rovnováhu a nestrefil se při usedání na špalek, proto i moje prdel poznala tvrdost hlíny.. A klíny přítomných vlhkost pivečka..
.
Když už jsme byli celkem našrot, tak trio Olin, Boris a Pája udělalo pod tíhou alkoholu hroznou věc. Jakožto pravý a nefalšovaný kapitán jsem zavelel k útoku. Cílem se stal už zmiňovaný sud s dešťovou vodou. Vysvlíkl jsem se do půl těla (spodek nahej) a skočil do sudu.. :-) Nechápu, jak jsme to mohl udělat, holt alkohol umí zázraky.. Navíc v přítomnosti dam Jany a Evky. A následně za přítomnosti fotoaparátu - fotil Michal. Olin a Boris mě však nenechali ve štychu a bez jakéhokoliv pobízení se vysvlíkli do naha úplně. Vršek i spodek - trumfly mě! Nazí hošani totiž bez ostychu do sudu vlezli společně.. A vděčně pózovaly Michalovi. Prostě úlet jak sviňa!! Nakonec jsme na všechny ukázali holou prdel a tím ukončili tuto brutus akci, na které jsme si dali do čumáku jak se sluší a patří na oslavu titulu. Prostě každej slaví po svém a myslím, že by neměl být odsouzen, když si odhodí pár dílů oblečení. My jsme to pojali takto..
.
Sice si s odstupem času vůbec nevzpomínám, co na to říkali přítomné dámy, ale při pohledu na tři nahé, statné a svalnaté nadsamce s nimi emoce a pokušení jistě lomcovaly až hrůza.. Nedivím se..
.
A tak skončila první Garden Párty. Úspěšně!
.
Kluci s holkama mě pomohli zahradu částečně uklidit a poté se odebrali do svých domovů. Já jsme zůstal na místě, protože jsme tam nemohl nechal gril a ostatní drahé věci. Přespal jsem proto v autě.. Sice byla trochu zima, ale když je člověk nametenej, snese moc..
.
Druhý den, jsem zahradu dočista uklidil a jel domů...
.
Slovo závěrem: Mám tyto akce strašně rád, ale nebudu lhát, když Vám řeknu, že jsem upřímně potěšen, že je už za mnou. Ač se to nezdá, tak je to celkem dost starostí a zařizování, ale následná pařba stojí za to.. Díky za účast a za rok, opět při postupové párty ČAU!

Žádné komentáře: