pondělí 25. května 2009

Těžké zranění za stolem počítače..

Ano, je to tak. Zranit se dá i při blbém sezení u počítače a to tak, že hodně. Včera jsme něco tvořil na komplu - nový videoklip, který brzy budete moci spatřit i vy a v tom se to stalo.. Na chvíli jsem odběhl od komplu, abych s něčím pomohl Lucce. Asi za dvě minuty jsem v návalu emocí a nadšen, že se vracím ke svému veledílu, zaplul bleskově na kolečkové židly do útrob stolu tak nešťastně, že jsem nacpaným břichem vyvrhl klávesnici ale především dřevěnou desku pod klávesnicí druhou stranou, než jak se normálně používá při psaní. Deska vyjela z koleček, které mají být jako jistící na chránící proti vypadnutí a ta svině mě spadla přímo na nohu. A ještě k tomu tak škaredě, že mě amputovala kus malíčku. No dobře, prostě mě ukousla docela hlubokou vrstvu kůže. Krev začala stříkat všude kolem.. Bílá ponožka okamžitě změnila barvu v rudou a za moje vytí by se nemusel stydět nejeden hladový vlk..
No a jak je to teď? Su nahranej, kulhám a nemůžu se obout do boty, protože jak tak udělám, okamžitě ponožky opět mění barvu v rudou. Doufám, že výborná mastičkářka Lucka mě z toho vykurýruje a já budu moci o víkendu opět těšit oko diváka hladového gólů..
A co z toho plyne? Chlapi, neseďtě furt u toho komplu jako já, věnujte se i něčemu užitečnému.. Protože i taková práce u pc může být nebezpečnější, než jakýkoliv sport..

Žádné komentáře: