neděle 3. května 2009

Omluvenky

V pravé liště jsem právě udělal další kolonku a to s "omluvenkama". Byl bych rád, kdyby ti, co se nemohou dostavit na zápas, nebo na trenál se zde vždy zapsali, ať víme, kdo kdy jde a kdo ne... Potřebuje to Olin z důvodu domluvy tréninku, nebo já ohledně počtu lidí na zápasy. Už mám totiž dost posílat neustále SMSky a doprošovat se každého, aby mě laskavě sdělil, jestli jde nebo ne.. Jste dospělí lidi !

  1. Vždy 5 - 6 dnů předem udělám v omluvenkách nový odkaz - událost, ke které prosím napište svoji případnou neúčast. Pokud se nenapíšete, bude to bráno tak, že normálně jdete.. A případný nezdar z důvodu vaší neúčasti budete nésti na svých bedrech a při Vašem příchodu příště dostanete od celého klubu "deku"..

  2. Druhou možností, pokud se nemůžete dostavit na nějaký trenál, či zápas, je mě napsat SMS. Já to v omluvenkách napíšu sám.
Takže abych to shrnul...
Omluvenky buď mě SMSkou, nebo zde v Omluvenkách vždy nejpozději 24 hodin před futsalovou akcí..

Rozumíte??

Myslím, že to pro Vás nemusí být až zas takovej problém, ne? Je to naprosto jednoduchý! A jestli nejste schopni napsat do SMS, nebo sem "na trenál nejdu", tak jste jelimani a bude na Vás dále pohlíženo s opovržením..

Žádné komentáře: