pátek 6. března 2009

Zpráva ohledně placení

Jak to zatím vypadá s placením?

Dnes jsem poslal potvrzující email předsedovi BAF se sdělením termínu základní skupiny, který jsme stanovili na pozdější termín 29.března..

Turnaje by se mělo zúčastnit sedm lidí.. a jak je to zatím s placením?
  • Žoček (gološ) – platit nebude (host)
  • Olin – zaplatí 185 o víkendu
  • Martin – zapatí 185 o víkendu Olinovi (* +100 soupiska)
  • Boris – zaplatí 185 o víkendu Olinovi
  • Lukáš – zaplatil 185
  • Ríša – zaplatil přes účet 185 (* +100 soupiska )
  • Michal – zaplatí přes účet 185

Všehovšudy to celkem dělá 1110 korun přesně. Startovné je 1100, zbývajících 10 korun zůstává mě na desetiminutovou jízdenku od hřbitova na kameňák (do kanceláře BAF).. Jak pojedu zpátky, jest ve hvězdách.. Od Olina tedy žádám, aby v neděli večer měl pro mě nachystánu částku 555 korun + 100 navíc od Martina, takže 655 korun…
…vysvětlení…
Martin a Ríša dávají sto korun navíc, jako vstupní nováčkovský poplatek, který jde do mého prasátka...

Brzy už konečně udělám tu sekci, do které se mě vůbec nechce, a to FINANCE.. Mám totiž za to, že v dresech mě ještě pěknejch pár stovek lítá.. Budou zde zveřejňovány veškeré Vaše platby, dluhy a přeplatky…

Žádné komentáře: