středa 25. března 2009

Lukin Out, Culiš In

Až nezvykle bouřlivé přestupní období zažilo v posledních dnech slavné Carpe diem. Pár dní do konce uzávěrky přestupů se rozlouskly rovnou dva dlouhodobé oříšky na přestupovém poli.
.
ODCHOD:
Vyplnil se bohužel dlouho avizovaný odchod Lukáše. To znamená, že na jaře za nás už nenastoupí a tím ztrácíme jednu z nejvýraznějších postav týmu a nejlepšího střelce v jedné osobě. Tuto nemilou zprávu jsem se dozvěděl včera se slovy, že Lukáš půjde pomoci Slovanu. Docela mě překvapilo, že už né Nasanu, ale Slovanu, každopádně je to jeho věc a já mu za jeho dosavadní služby klubu děkuji.
.
PŘÍCHOD:
Druhou velkou novinkou je, že se nakonec vyklubal na svět opět dlouho avizovaný přestup a to Culiše k nám do Carpe Diem. Tento přestup původně v plánech vedení figuroval až jako varianta pro příští sezonu. Ale jednání se dosti urychlili, což je jen ku prospěchu věci a já Vám můžu s potěšením sdělit, že Culiš naše oranžovo černé barvy oblékne již nyní v jarní části soutěže. Tím získáváme výborného obránce s tvrdou střelou a nevídaným přehledem ve hře.
Culiše jsem lámal i na tento nedělní turnaj nadějí, ale bohužel marně, jde do práce.
.
Další věcí, která je na pořadu dne je moje zítřejší návštěva u předsedy BAF. Na soupisku tedy pro shrnutí budou připsány tři jména - Martin M., Ríša a Culiš, naopak bude vyškrtnut Lukin. Při zapsání na soupisku je nutno uhradit 100 korunový poplatek, který zaplatil Ríša a Martin, Culiš z důvodu čerstvého přestupu částku zatím vysí (zalepím to já).. Doufám, že vše klapne tak, jak má. Dle slov od všech protagonistů přestupu (všichni Slovan) by měl být tento transfer hráčů domluven s Jarou - vedoucím Slovanu - a nemělo by tedy dojít k žádným komplikacím v zapsání na naši soupisku a s vyškrtnutím ze soupisky Slovanu.
.
Když jsem u placení, tak tuším, že Lukin zaplatil celosezonní startovné, takže by mu jeho část 500Kč měla být vrácena. Naopak 500 korun budu požadovat od Culiše. Na dresu se domluvíme následně.. Připomínám Ríšovi a Martinovi M. jejich zaplacení startovného a dresu.. :-)
.
Předposlední věcí, kterou chci v tomto článku probrat je fakt, že Michal, který se na turnaj přihlásil a zaplatil ho, se potýká s nemocí. Z čehož plyne, že turnaje se možná nezúčastní. Ještě to není jisté, aby u Vás v domácnostech nezavládla neřízená panika, ale je to asi pravděpodobné, že Michal nebude.
.
Poslední věcí je to, že s blížícím se datem turnaje roste i moje chuť hrát a zúčastnit se ho aktivně.. Koleno mě však stále zlobí. Pár dnů o něm nevím a dalších pár je v hajzlu. Každopádně pokud nenastoupím, turnaj rozhodně s Luckou poctíme svojí návštěvou a vyjádříme tak podporu klubu v dobrý výsledek. Jestliže nastoupím, předvedu dlouho očekávanou kanonádu, jakou svět neviděl..
.
Poposlední věc - Roman Štrof mě v pondělí potvrdil účast na Turnaji Nadějí. Postaví se do brány a stane se tak historicky druhým brankářem, který za nás kdy chytal.

Žádné komentáře: