čtvrtek 26. února 2009

Poeta Pája První

Mnoho lidí to o mě už ví a věřím, že je i dost těch, kteří by to vědět chtěli.. Proto Vám to nyní sdělím. Už delší dobu dávám širému světu na obdiv svoje básně. Dnes při cestě z práce tramvají mě opět po delším čase políbila básnická múza a musel jsem se z toho návalu poetična vyprázdnit.. Čas od času zde na stránkách oživím zdejší ovzduší svým ostrovtipem, dovolíte-li..
Pár upozornění předem.. Druh mého humoru se nemusí zrovna všem zamlouvati, v básních mnohdy narazíte na dvojsmyslné věci a některým jedincům by přemýšlení o souvislostech mohlo dát pěkně zabrat. Z tohoto spektra vyjímám Olina, který ty moje myšlenkový pochody zná nazpaměť..
Poslední upozornění před erupcí.. Básně můžete dát přečíst svým drahým polovičkám jen na vlastní nebezpečí, protože nevylučuji, že v v tak prudkém návalu citů a emocí, které jim moje verše vlijí do žil by se lehce mohlo stát, že se do mě jednoduše zamilují.. Takže Attention!!

***************************
HOLUBÍ ROMANCE
*
Dneska ráno před barákem
holůůůů, holůůůů hulákám,
v domnění a v dobré víře
holoubky že nalákám...
Dones jsem jim suchej chleba
lámajíc ho na kusy,
náhle kych jak o Silvestra,
holub přilít do pusy..
*
***************************
(slovo holub v posledním řádku nevyznačuje opéřence, podotýkám)

Druhou básní, nebo spíše humornou glosou se nechci onoho dotyčného nikterak dotknout. Jen se mě to tam prostě líbí a pokaždé při přečtení a pomyšlení na tuto minibáseň se prostě bavím..

******************
VESELÁ
*
..David běží k míči..
..a..
..akce už je pí....
*
*******************
Poslední minibáseň je věnované opět jednomu členovi klubu. Schválně jsme nechal tuto báseň s podtextem tajemna.. Kdo že by to mohl být? Svoje odpovědi můžete napsat na diskusi, zajímalo by mě, jestli jste to poznali o koho jde..
.
*********************************
HÁDANKA
*
Kde já fýzu naberu,
když mám nonstop tuberu..
*
**********************************
.
(fýza - tj. fyzička - pro ty méně bystré)
.
To je vše, doufám, že se Vám moje počínání líbilo. Svoje ohlasy můžete psát na diskusi, budu rád za každou kritiku, či pochvalu..

Žádné komentáře: