pátek 18. července 2008

Starosti s vrácením startovného..

Jak sem vás už informoval dříve, nastaly problémy s vrácením starovného za turnaj "Žraloci Hustopeče", kdy mě organizátor zrušeného turnaje nebyl schopen vrátit peníze zpět. Jednalo se o 1100korun, což není zanedbalelná částka.. Dnes už můžu říci, že po dlouhé snaze má tento příběh šťastný konec.

Jak to všechno probíhalo?
Že je turnaj zrušen jsem se dozvěděl z vlastní iniciativy 30.6. (pondělí), čili 5 dní před plánovaným startem turnaje. To, že by mě mohli informovat, jakožto zástupce CDB08 je ani nenapadlo. Jsem si jist, že pokud bych tam nezavolal, na turnaj bysme snad i odjeli a dozvěděli se o zrušení až na místě. Už toto jednání ve mě zaznamenalo zděšení a nedůvěru v organizátora. Ten to korunoval tím, že mě do telefonu řekl, že mě zrovna teď chtěl volat.. To ti tak žeru.. Dále mě bylo sděleno, že mě peníze pošlou co nejdříve nazpět, a ať mu pošlu smskou svoji asresu, kam že je chci poslat.. Říkal sem si ok, tak snad to bude v pohodě..

Druhá etapa kauzy začala v pátek 4.7. To sem si již najivně myslel, že bych peníze mohl mít. Nestalo se tak a proto jsem panu Župkovi - organizátorovi zavolal, kde že se to zdrželo. Byl sem telefonicky ujištěn, že o peníze nepřijdu, že tento týden neměl čas, ale že je pošle hned jak bude moct. To už ve mě hlodala nejistota..

Tředí díl ságy se udála 10.7. (čtvrtek), to sem byl již přímo nasranej a v telefonickém rozhovoru jsem si nebral servítky. Z druhého konce aparátu mi bylo oznámeno, že pan Župka byl na služební cestě a neměl čas peníze poslat. Že je pošle ještě dnes (čtvrtek), nebo maximálně v pátek. Už nažhaveným a zvýšeným hlasem sem se dotázal, jestli si ze mě dělá srandu a jak to teda bude dál ??? Pomalu sem se začal loučit s poslanými penězmi.. V telefonu sice onen pán působil seriozně, což mě ale stále dávalo malou šanci na úspěch.. Říkal sem si, že tentokrát to musí vyjít.
Navíc jsem měl ten den schůzku s předsedou brněnského futsalu a vyplakal sem se mu na rameno. Mám ho informovat, jestli mě peníze dojdou, že by to kdyžtak nějak řešil.. Poptal by se svých kontaktů v Hustopečích kolik bylo lidí podvedeno atd..

Čtvrté pokračování - zkalmal sem se. V úterý 15.7. stále peníze nepřišly. Byl sem už totálně nasranej a chystal se panu Župkovy vypálit do telefonu salvu neslušných výrazů. Asi to vytušil a pro jistotu mě nebral telefon. Volal sem mu opakovaně několikrát, bez úspěchu. Nakonec mě pan Ž. posla smsku, v níž doslova stálo.. " Zdravím, nemůžu mluvit. Jestli jde o to startovné, tak už jsem vám to poslal. " Neodpovídal sem mu, spíš sem si řekl už zoufale pro sebe, tak konečně poprvé aspoň řekl, že už je poslal. Doteď sliboval, tak snad už konečně to klapne..

5.díl. - Byl čtvrtek 17.7. a peníze nikde ! Neodhodlal sem se už volat. Napsal sem mu zprávu.. " Peníze stále nepřišly. Pokud nepřijdou do zítřka - pátku 18.7.08, nebudu už nadále řešit situaci sám, předávám věc vyšším orgánům k řešení. S podobným neloajálním jednáním jsem se ještě nestekal. " a odpověď .. "Dobrý den, peníze jsme vám poslal, Já neovlivním rychlost doručení !!! Jako důkaz mám útržek od složenky." Tak teď už sem byl na vážkách, buď už neví kudy kam a dělá si ze mě prdel, nebo je fakt poslal a já ho psychicky šikanuju.. Každopádně jsem mu neodpověděl a čekal do pátku..

6. díl - Dnes je pátek 18.8.2008, došla mě složenka na 1100 korun. Sláva !!!!!!

A tak tento nekonečná příběh končí happy endem. Po 19 dnech jsem z pana organizátora vydoloval peníze zpět. Co myslíte, je to moc těch 19 dní?

Žádné komentáře: