úterý 22. července 2008

Razítko, podání přihlášky, fotbálek a startovné..

Z peněz, které se mě vrátily z nekonaného turnaje v Hustopečích jsem nechal vyhotovit razítko klubu, které musí být nedílnou součástní všech dokumentů klubu. Vyplázl jsem za něj 303 korun, ale levnější bych těžko hledal..

V nedávné době jsem napsal e-mail předsedovy BAF, p.Polákovy s tím, jaké atributy by mělo klubové razítko obsahovat. Bylo mi řečeno, že nejsou daná žádné kritéria, jen že by mělo být jasně rozpoznatelné od ostatních a mělo by na ních například být: jméno vedoucího klubu, sídlo klubu, telefon, samozřejmě název klubu, IČO atd.. No prostě aby bylo rozpoznatelné.

Myslím, že se mě návrh razítka celkem povedl a dokonece se razítko povedlo i vyrobit v obchodě přesně dle mých představ..
Mimo to, že je nezvykle velké (v průměru 4 cm) :-) , má nezaměnitelný design.
Zde je..
Dále bych chtěl hovořit o podání přihlášky. S podáním závazné přihlášky jsem trochu otálel a to díky tomu, že sem neměl udělané razítko. Nyní ho mám a nic mě nebrání přihlášku odevzdat. Na stránkách BAF jsem však zjistil, že od 19.7 - 27.7. mají na předsednictví dovolenou, takže nevim co teď. No na Okruh, kde BAF sídlí chodím pravidelně 3x za týden do tělocvičny, takže to tam prostě budu nosit, dokud mě to někdo neveme..
Odsouhlasili jsme si tohleto a nebo jsem to odsouhlasil já: Chceme hrát v NEDĚLI ODPOLEDNE, hřiště RYBNICKÁ (Okruh) a SVÁŽNÁ, NECHCI být pořadatelem naší skupiny, NECHCI hrát pohár ČMFS.

Poslední věcí, o které chci napsat je startovné! Na neděli se pokusím sehnat fotbálek na OKRUHU, buď ráno jako partner týmu NASSAN Brno, a nebo si půjdeme zahrát tradiční špíl proti "Zbytku Světa" někdy k večeru. Přesnější info dodám ihned, jak ho budu mít. S sebou na špíl si vemte STARTOVNÉ ! 1000 korun + 100korun členský příspěvek nutný k zapsání na soupisku! Termín 20.7. jak sem psal dříve evidentně neklapl a vysrali ste se na to, proto vás prosím o zaplacení nyní !

Howgh, domluvil sem!

Žádné komentáře: