sobota 31. května 2008

Fotbalová prověrka příští neděli 8.6.

Dne 8.6. - neděle, si půjdeme zahrát na umělou trávu hřiště OKRUH v Novám Lískovci. A to v čase 17:00 - 18:00. Cena za 1 hodinu 300korun.

Musím se všem velmi omluvit za to, že jsem byl nucen několikrát změnit termín, vada nebyla na mém přijímači, ale na přijímači zajišťovatele hřiště Okruh. A jak to všecko vzniklo? Původní termín byl pátek od 17-18h. Tento čas mě potvrdil pan Pavloušek (správce hřiště). Asi po půl hodině mě volala paní Pavloušková (asi hlava rodiny), že v pátek mě to neprojde, jelikož se hrají dohrávky soutěží. Navrhla mě termíny sobotní a nedělní. Proto jsem svolil na nedělní termín od 18-19hodin. Bylo to už na tuty domluvený. Všecky sme obepsal, aby s tím počítali. Asi po další půl hodině mě paní Pavloušková volala s velkou omluvou na rtech, že se moc omlouvá, ale ani termín od 18 hodin není možný, přehlédla jiného zájemce o hřiště, který se přihlásil před námi. Proto jsme s konečnou platností vybrali termín NEDĚLE od 17 do 18 hodin.
Udělejte si, prosím v tomto termínu čas..

S Oldou jsme vymysleli, že bysme rádi, aby sme si konečně zahráli ve složení, jak to bude na turnaji. Tudíž náš celek Carpe Diem proti Zbytku Světa. Za tým Zbytku Světa by se měli představit fotbalová Esa jako třeba Vláďa Mrázek, Lukáš Čejka, Luboš Böhm Sen. a kámoši Luboše..

Cena hřiště za jednu hodinu je 300korun. Proto pokud nás bude 10, já počítám, že by nás mělo být více, tak si připravce cca 30 korun.
Svoji účast potvrďte v DISKUZI..

Žádné komentáře: