pondělí 8. června 2015

Víkend bez bodového zisku

Opět se nám nepodařilo bodovat. Především v druhém utkání jsme k tomu ale měli skutečně blízko. Nebýt už otřepané fráze, že za prohru si můžeme vlastními chybami, mohli jsme slavit záchranu už dvě kola před koncem. Takto rozhodnou až poslední dvě kola hrané za 14dní.

Sestava: Nekwish - Milan, Michal, John, Vojta, Mira, Laďa, Vaša, Tomáš. (Pája druhý zápas)

Na prvním zápase s týmem U Boba jsem nebyl, měl jsem stopku za redku. Z výsledku ale lze mnohé vyčíst, konečné skóre 3:10 jasně demonstruje sílu vedoucího celku tabulky. Ohlasy z našeho tábora zněly smíšeně, někdo dokonce tvrdil, že jsme byli soupeřovi zdatným protivníkem.. V utkání se zranil Mira, pochroumal si koleno.

Carpe Diem vs. U Boba 3:10 (1:4)
branky: Tomáš ( ? ), Vojta ( ? ), John ( ? ). 
Toto jest oficiální znění statistik BAF. Po zápase mě byl jakožto střelec nahlášen Vaša.. Jak to tedy bylo?

Ve druhém zápase jsme byli čtvrtému Deportivu více než zdatným soupeřem. Miru jsem v sestavě nahradil já, jen pro úplnost. Zápas sice začal smolně, po našem nechtěném vysunutí útočníka brilantní nahrávkou na nohu soupeře jsme inkasovali poprvé. Obrat přišel po chvíli, kdy se do branky trefil John, ovšem i kdybych měl kudlu pod krkem, nevzpomněl bych si, jak branka padla. Matně si vzpomínám jen na tu naši druhou a to jen proto, že jsem byl střelcem já. Ke skórování mě vybídl Tomáš, který mě přihrál na křídlo a já z první zamířil do brány. To bylo z naší strany vše, náš střelecký účet byl uzavřen a čekalo se, jak se zápas vyvrbí dále. Vyrovnaní přišlo po procezení míče skrz nohy našeho obránce po rozehrání rohu. Hráč před bránou už měl lehkou pozici a zřejmě sám byl překvapen, jak lehce ke brance došel. Na 3:2 pro soupeře zvýšil střelec Deportiva nepříliš prudkou ránou z 10ti metrů, když náš obránce před střelou metr před brankářem uhnul a Nekwish neměl šanci reagovat. No a čtvrtá čárka na cech utkání přišla v závěru. Rozehrání rohu při naší power-play na polovině soupeře skončil fiaskem v podobě nastřelení vlastního hráče z metru a půl do pupku, míč se odráží k soupeři a ten přes celé hřiště skóruje. Komedie. Ač bych to tvrdil rád, tak prohra je opět zasloužená. my si prostě za takové chyby bodovat nezasloužíme. Hra byla slušná, o tom nemluvím.. pokud bychom takto hráli po celou sezonu, o sestup bych se nebál..ovšem zas a znovu narážíme na stejný kámen úrazu, který nás už stál nespočet bodů - hloupé chyby.

Carpe Diem vs. Deportivo 4:2 (1:1)
branky: John ( ? ), Pája (Tomáš).

Tabulka na BAFU jsem dle mého názoru špatně. Myslím, že v konečném pořadí rozhoduje v první řade vzájemný zápas, který máme horší, než Holásky, které se na nás dotáhly. Mj.včera vybojovali 6 bodů. Dle mého jsme tedy opět na sestupu. O konečném pořadí rozhodnout poslední zápasy za 14 dní.

ASISTENTI BRANEK SE MĚ PROSÍM NAHLASTE.