pondělí 20. dubna 2015

Ve středu trénink zřejmě nebude, hledá se hřiště..

Mám špatnou zprávu. Ve středu trénink se bohužel zřejmě neuskuteční, není hříště. Čekal jsem do včerejška na to, až se mi ozve správce hřiště na Boby..

Už začátkem minulého týdne jsem se správcem jednal o termínech středečních, tak jak jsme se dohodli s Antabusem, ovšem tyto termíny jsou prý již zamluvené. Zkoušel jsem i čtvrtek, opět zamluvené. Do včerejška jsem čekal na odezvu kolem termínů úterních a bohužel ani úterý neklaplo. 

Termíny, které potřebuejeme a které jsme si s Antabusem domluvili jsou na Boby obsazené..

Je tedy na místě, pokud máte někdo možnost, se poohlédnout po volném hřišti..

Jednalo by se o tyto termíny:

Středy - 22.4., 6.5., 20.5., 3.6., 17.6..

..nebo..

Čtvrtky - 23.4., 7.5., 21.5., 4.6., 18.6.

..nebo..

Úterky - 28.4., 12.5., 26.5., 9.5.