pátek 4. července 2014

Podrobnější statistiky sezony 13-14

Udělal jsem pár statistik k uplynulé sezoně. Jedná se jak o hráčské statistiky, tak o klubové. Neopoměl jsem ani golmany, což se mi občas stává.

Dle statistik podzimních a jarních je jasné, že jarní tažení za záchranou nemohlo být úspěšné. Posbírali jsme totiž ještě o jeden bod méně, než na podzim. Sice jsme o pár branek více nasázeli soupeřům, ale za to jsme o pěkný ranec více inkasovali. 


V letošní sezoně se na postu brankáře vystřídalo hned trio hráčů. Nekwsih samozřejmě odehrál drtivou většinu, jen ve dvou případech do brány zaskočil Ríša a na jeden poločas i Petr.









Střelecká tabulka dopadla následovně.


A asistenti u branek se činili takto.


Zajímavou statistikou je docházka na zápasy. Z toho, co mě vyšlo, je celková docházka klubu na zápasy 75 procent, což je solidní, až dobré. Říkám si, že zakopanej pes tentokrát nebyl v tom, že by lidé nechodili, ale v tom, že náš kádr byl dosti úzký. Aspektů neúspěchu bylo samozřejmě více.. Za dobrou docházku Vám děkuji.


Na závěr, abych měl všechny statistiky v kupě, až jednou budu hledat článek se staistikami po sezoně, zde dám pro pořádek kanadské bodování sezony, se kterým jsem Vás seznámil už v dřívějším článku.