pondělí 26. května 2014

Přestřelka s Holásky

Přestřelka jako na divokém západě. Tak by se dala charakterizovat včerejší dohrávka s Holásky, která se za parného dne konala na Okruhu. Sešli jsme se v početné sestavě, ovšem ani to tentokrát na plný bodový zisk nestačilo.

Zápas to byl především v prvním poločase bojový. Ve druhém už to byl boj nejen mezi týmy, ale zcela jistě i s počasím. Do vedení jsme šly my. Po krásném pasu za obranu, který adresoval Milan Prochymu, druhý jmenovaný bez větších problémů zasunul k tyči. Krásna akce. Vedení nám vydrželo snad 5 minut, poté jsme po naší chybě hloupě inkasovali. Do vedení nás poslal Tomáš, který prostřelil pumelicí ze střední vzdálenosti vše, co mu stálo v cestě. Asistent chybí – přihlásit se prosím. Našim chudým vedením skončil i poločas. Druhý poločas se odehrál v duchu westernu, kdy na sebe střílí pět kovbojů na každé straně ze vzdálenosti 10ti metrů. Úvod poločasu se nám nepovedl a po chvíli se skóre poprvé přelilo na stranu z Holásek (2:3). Mohly za to dvě slepené branky. Za chvíli bylo skóre opět obrácené. Střelci Pája a Prochy otočili skóre opět na stranu naši. Pája po dorážce Prochyho střely, Milan po pěkném vyvezení míče z obrany a nečekaným samostatným zakončením. Asistent chybí – přihlásit se prosím. Na ukazateli bylo v tu chvíli skóre 4:3 pro nás. Co čert nechtěl, stejný scénář jako před pár minutami. Dvěma slepenými brankami Holásky otáčí zápas na 5:4 v jejich prospěch. Utkání se chylilo ke konci, ovšem střelecké hody zdaleka nekončili. Na 5:5 vyrovnal Prochy. Nepamatuji si jak a prosím asistenta, aby se opět přihlásil. Už už to vypadalo na smířlivou remízu, když závěru utkání Holásky opět převážili rafičku na svoji stranu (6:5 pro Holásky). V úplném závěru, když už věřil snad jen opravdový zarytý optimista spasil náš klub nečekanou střelou z dálky Prochy, který tím uzavřel skóre zápasu na 6:6. Asistent chybí – prosím nahlásit.

Carpe Diem vs. Holásky 6:6 (2:1)
branky: Prochy (Milan), Tomáš (Petr), Pája (Prochy), Milan ( ?? ), Prochy (Mira), Prochy (Mira).

Nahlašte se prosím asistenti branek, ať to můžu zanést do statistik. K utkání mám pár věcí. Tak předně se Vám všem chci omluvit za svůj výkon. Asi 4 dny předtím jsem byl na zápas natěšenej, v bojové náladě a v zápase jsem naprosto vybouchl.  Nohy mě neběhaly, nemohl jsem se pohnout, necítil jsem se dobře a minimálně ve dvou brankách v naší síti jsem měl prsty. Bohužel jsem si slabší chvíli vybral právě v den důležitého zápasu. Věřím, že se to nebude opakovat a příště opět vyběhne starý dobrý Pája. O to více děkuji Prochymu, který se stal jednoznačně hvězdou utkání a můžeme děkovat pouze jeho potenci, že zápas skončil alespoň bodem pro náš tým. Nekwish také podržel dobrými zákroky a vlastně všichni zahráli solidní výkony. Bohužel v konečném výsledku to stačilo pouze na remízu. Mám stále v povědomí, že právě ten jazýček na váze mezi remízou a výhrou jsem mohl být já, ovšem nezvládl jsem to a moc mě to mrzí. Asi všem včera bylo jasné, že přehrát Holásky nebyla žádná nemožná věc.

RST zápas s Holásky nezvládlo a prohrálo jasným výsledkem 0:4. To znamená, že se v tabulce Holásky dostaly před nás a v závěrečných kolech mají lepší výchozí pozici a troufám si říct i lepší los. Nám nezbývá nic jiného, než se pokusit o takový malý zázrak. Pro mě však boj nikdy nekončí, dokud budeme mít alespoň teoretickou šanci na záchranu!