pondělí 24. února 2014

Páteční akce v Restauraci Legenda

V pátek proběhla hospodská akce. Neměla žádný název, nebyla to předsezonní schůze, přesto měla co do zásadních informací ledacos do sebe.

Asi ta nejdůležitější je, že od příští sezony nebudu již vedoucím klubu, na tuto funkci na konci sezony rezignuji, jak se říká v profesionálních kruzích.

Důvody jsou jasné. Nalomený jsem byl už při minulé popodzimní schůzce, to bylo z mého projevu asi patrné. Od té doby se situace nijak nezměnila. Ještě během vánoc jsem nebyl stoprocentně rozhodnutý, celou dobu to bylo 50 na 50. Přece jen klub je moje dítě a opustit jej je pro mě ohromně těžká věc. Ovšem investovat do něj další síly je už pro mě neřešitelným úkolem. Jen když se podíváme na naši marodku – Tomáš do konce sezony mimo a dále netuším, Michaldovo zranění se nelepší, jaro prý odkulhá a po sezoně se zřejmě také chystá skončit a věnovat se již naplno jinému sportu – hokeji na Playstationu. To máme dva hráče ze hry. Třetí ze hry pro příští sezonu je Petr, který se odstěhoval. Pavel, který měl na jarní část přijít do klubu s Petrem nekomunikuje a tak i tento tah se zdá býti v troskách. Ríša, Nekwish a poslední dobou i Mira na tréninky kašlou. Každej z jiného důvodu, méně či více důležitého. Prochy má v háji břicho, ale říkal, že se dá do kupy. Kdo nám tedy zbývá? Milan a Sykec – dva lidé, kteří když můžou, chodí.. ovšem na tomto se klub postavit, nebo vlastně udržet nedá..

Sestavu jsem slepoval po celých 6 let fungování klubu, vždy se sehnal někdo nový a nějak se to překlenulo.. Nyní mi chybí motivace a chuť opět celek doplňovat a starat se o něj..  Ta motivace jste vy všichni, kdo jste za klub hráli a co do klubu vkládáte v pozitivním i negativním smyslu. Každej do klubu něco přinese, nebo přinesl, ovšem poslední dobou je to skutečně tak, že cítím, že je kolem něj více starostí, než radosti. Vedení klubu musí být radost, nikoliv opak, jak se pro mě poslední dobou stalo. Rve mi to srdce, ale nevidím v současnosti jiné řešení.

Vlastně jedno by tu bylo. Řekl jsem ho v pátek. Tím nejlepším řešením by bylo, aby klub někdo převzal a to do posledního puntíku. Zkrátka stal se novým Králem. Stránky jsou sice klubovou součástí od jeho založení, ale myslím, že na nich klub nestojí. Mnoho klubů funguje i bez stránek, proto by se jednalo skutečně jen o samotné vedení lidí. Z vlastní zkušenosti ale musím říct, že to žádný med není..

Jak jsem napsal, dlouho jsem váhal, zda klub položit, nabídnout někomu dalšímu a řešil co bude dál. Moje rozhodnutí nadobro zlomil až nový, důležitý impuls. Čekám nového malého futsalistu. Tuto novinku vím od zhruba od Nového Roku. Přírůstek očekávám v polovině srpna. Času nebude jistě nazbyt. Tímto ale chci vyvrátit fámy, které mohou vzniknout, že klub končí kvůli tomuto faktu. Není tomu tak, myslím, že jde skloubit všechno, když se chce. Pokud by klub fungoval jak má, určitě bych se nerozhodoval a tento článek nepsal.

S touto nepříjemnou situací je spojen i nákup nových dresů, který je v současnosti pozastaven ze zjevných důvodů.


V březnu nás čeká Turnaj nadějí a poté možná poslední půlsezona klubu. Neserte na to, pánové. Prosím Vás. Odehrajme jaro se vzpřímenou hlavou a v co největším počtu. Děkuji.