středa 9. října 2013

Rozhovor s Prochym

Fanoušci CD kupují plakáty s Prochym doslova ve velkém.
Pavel Procházka - jméno, které evokuje klid a mír. Je to ovšem také nás spoluhráč v týmu a výrazná osobnost. Včera jsem tohoto člověka vyzpovídal a dozvěděl jsem se mnoho zajímavých informací. Rád se s nimi podělím i s Vámi..

S čím jsi před více než rokem vstupoval do klubu? Jaký byl hlavní důvod opět oprášit kopačky?
Hlavní důvod? Rozdělil bych to na 3 body
- trochu zhubnout
- dostat se do  fotbalové formy a zopáknout techniku, která se nezapomíná
- znal jsem tebe a Ríšu, tak jsem věděl, že tým bude dobrej J))

Teď s odstupem času… můžeš říct, zda se splnilo se Tvé očekávání?
Moc jsem zatím nezhubl, jinak se vše splnilo :o)

S čím jsi v klubu spokojen a co by podle Tebe potřebovalo zlepšit?
Atmosféra…..to je to nejdůležitější a taky nejlepší…i když v každým týmu jsem se takovou atmosféru snažil naladit J Zlepšit? Jediný, co mě sere je to, že když někdo může zakončit, tak to ještě skoro na brankové čáře nahrává…to by mně zlostí praskl čurák podél.

Jsi spokojený se svými výkony, které předvádíš? Jsi na sebe hrdý? :-)
Jsem spokojen, hraji si svůj standard….kdo mě zná, tak ví, že se na tom hřišti nepředřu a nenaběhám zbytečné kilometry. Hrdý na sebe nejsem :o)

Máš nějaký osobní cíl pro tuto sezonu? A jaký by měl být klubový cíl?
No, hlavně tu sezónu chci dohrát bez zranění, což nevím, zda se podaří. Ač se zdá, že simuluji, tak mě tříslo bolí ve dne v noci. Klubový cíl? Chci skončit ve vrchní polovině tabulky. Ale ne za cenu hádek v týmu.

Od začátku minulé sezony máme nové dresy, které jsou čím dál více propírány. Chtěl by jsi nové dresy a z jakého důvodu?
Jasně že chtěl, tyto jsou vyrobeny s PETlahví, drážní mě (ne bradavky) a jsem v tom uplej jak stokilovej Ital. Důvod jedinej – větší pohodlí.

Je před námi náročný víkend, hrajeme s mladým týmem Stones B a leaderem soutěže Žabinskými Vlky B. Těšíš se na víkend? Jak myslíš, že dopadne? S jakým výsledkem by jsi byl spokojen?
Těším se, mám trošku pocit, že zahrajeme dobrej špil. S dobrým soupeřem držíme vždy krok. Byl bych šťastnej za 3 body, ale budu optimista a nohama na zemi. Hlavně nedostat 5tku a odcházet s 0 body po víkendu.

Jaký má dle Tvého názoru tým potenciál?
Nevím co napsat. Napíšu, že velký :o) U nás to není o technice, ale o osobnostech, kterou je každá z nás.

Navrhl jsi jako posilu Radka Němce, svého kamaráda. Můžeš nám o něm něco málo povědět?
No, má ženu, 1 dítě, je to takovej starej fotr ale myslím, že by byl posila :o)).  Je to silovej hráč.

Bez koho si náš tým nedokážeš představit? Vynechej mě, prosím. 
No, všichni jste postradatelní a stejně vás vůbec neznám :o))) Většinou v týmu jsou minimálně 2 kokoti, tady jsou všichni OK. Největší dík patří Mirovi, pač bez něho bych ani nehrál.
Je to takovej můj osobní – životní kouč :o))

..a na závěr nám řekni něco pěkného.. co chceš.. :-)
Nevím, jestli o tom vědí všichni, ale v Tescu je niva 100g za 11,90 Kč.

Děkuji za rozhovor.