čtvrtek 20. září 2012

Dnešní trénink

Dnešní trénink mě dělá trochu vrásky. Je nás totiž dosta málo.. Situaci řeším a doufám, že se dnes slezeme v počtu alespoň dostatečném..

Omluvili se: Tomáš, Petr, Sykec.
Nechodí: Ríša.
Dojdou: Milan, Michaldo, Mirek, Pája, Ondra.

Ondra: jistě jste si všimli, že před nedávnem přiletěl na naši diskuzi dotaz, zda ještě sháníme posilu. Ondrovi jsem odpověděl na email, že jsme plní, ale pokud má zájem, může si přijít zahrát na trénink. Myslím, že pokud by byl Ondra novej Neymar, mohl by dostat po dohodě rady starčích u nás šanci. Každopádně abych vše uvedl na pravou míru, Ondra si jde jen zahrát až poté se rozhodnem, zda chceme ještě jednoho hráče, nebo jestli necháme počet hráčů stejný.

Kdo ještě neví: Nekwish, Prochy - oba mě mají dát vědět během dne. Nekwishe postilhla horká nemoc a Prochy bude déle v práci a dojde podle toho, kdy skončí.

Na impuls nepříznivě vyhlížející situace jsem včera požádal Dejva z Antabusu, zda by nám dvěma hráči vypomohli. Dejv by mě měl taktéž dnes dát vědět, jak to dopadlo a zda můžou, nebo ne.

O aktualitách kolem dnešního tréninku Vás budu informovat na diskuzi (do 15ti hodin, poté už nebudu u PC). Pokud by náhodou byl trénink zrušen, obešlu Vás esemeskou.