čtvrtek 19. července 2012

!!Důležité!! Trénink 1.srpna


Konečně Vám můžu sdělit konkrétní informace ohledně plánovaného tréninku, kde se sejdeme s novými hráči – potenciálními posilami našeho klubu.

Toto „seznamovací“ rande proběhne ve středu dne 1.srpna, na hřišti Rybnická 75, též známé místo pod názvem Okruh.
Začátek tréninku je ve 20:30, proto prosím o dochvilnost, buďte tam prosím o 10 minut dřív.

Volal jsem Víťovi z Antabusu, zda by byli ochotni nám dělat na tréninku partnera. Víťa žádost vyvěsil u nich na stránkách a nyní se k věci vyjadřují hráči. Vypadá to zatím slibně.

Včera jsem obepisoval všechny esemeskou, nebo se s Vámi spojil jinak, abych věděl naši účast. Naše účast bude téměř kompletní, chybět bude pouze Michaldo, který v tu dobu odjíždí na tréninkový tábor do Paraguaye. Zprávu jsem ještě neobdržel od Nekwishe, ale věřím, že půjde i on. Účast potvrdili: Petr, Ríša, Sykec, Prochy, Mirek a já.

Včera jsem rovněž obepsal emailem všechny nové hráče – 5 borců, co se nám přihlásili. V obsáhlejším emailu pojednávajícím o tom, co by případný vstup do klubu obnášel a info o tríninku, jsem poprosil o potvrzení účasti na tomto tréninku. Nyní čekám na odpovědi.


Lidé, co se přihlásili:

Lukáš  - 20let, od 10 do 17 velký fotbal za Most

Jarda - 27let, hrával velký fotbal jako stoper

Martin a Lukáš - 24 let, ?? let, hrávali fotbal, teď lenoší

Jirka - 26 let, hrával fotbal, malou kopanou, futsal


Takže 1.srpna ve 20:30 na Okruhu se uvidíme v sestavě Nekwish – Petr, Ríša, Sykec, Prochy, Mirek, Pája + noví hráči, kteří potvrdí svoji účast.