středa 14. března 2012

Opět po čase postesk

Opět po nějaké obě mě něco zvedlo mandle. První pokus Michalda o výběr peněz málem troskotal, nikoliv však jeho vinou. Tentokrát musím pochválit všechny členy klubu, až na Ondru. Informační esemesku dostal stejně jako všichni ostatní na začátku března a 12.3. byl posledním, kdo nezaplatil.. Psal jsem mu tedy já a včera večer mi odepsal, že na turnaj nejde a za komplikace se omlouvá..
Co tedy s tím? Zaplatím to já..jistě.a dodatečně budu hledat hráče.. V tomto směru (směr Ondra) se mi zdá, že vázne komunikace, nikoliv však z naší strany, ale ze strany hráče. Ke komplikaci tedy došlo a málem tedy turnaj nebyl přihlášen, jak chtěl Michaldo. Jeho záměrem bylo tým vytrestat za to, že nejsme schopní dodržet termíny a domluvit se jako lidi. Nakonec jsem ho přemluvil (svým zaplacením za Ondru), že turnaj tedy přihlásíme. Nerad bych totiž aby bylo vše zkaženo i všem ostatním, kdo se na turnaj řádně a včas přihlásil a zaplatil. Zkrátka se vždycky najde někdo zabržděnej, kvůli komu akce vázne.. I proto jsem předal finančnictví další osobě.. Možná si někdo řekne, že jde o prkotinu, ale když se řeší stále ty samé, nebo obdobné prkotiny pokaždé, je to vysilující, k nasrání a co je pro mě asi nejdůležitější...demotivující.
Tunaj tedy bude zítra zaplacen, jak bylo dříve psáno, navzdory problémům, které opět nastaly..
Prozatímní sestava: Nekwish, Petr, Vláďa, Pája, Michaldo, Mrazič.

Žádné komentáře: